Arrival date
Departure date
From 4752 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Amari Coral Beach Resort****
Reviews Hotel Amari Coral Beach Resort****
Patong Beach, 83150, Patong Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Amari Coral Beach Resort****? Then have a look at the reviews of Hotel Amari Coral Beach Resort**** in Patong Beach, written by other travelers.
Hotel Amari Coral Beach Resort scores a 9.3 out of 10, based on 31 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Amari Coral Beach Resort****? Have a look at the reviews of Hotel Amari Coral Beach Resort**** in Patong Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 91 vacation photos of Hotel Amari Coral Beach Resort**** on Zoover. You can take a look at 4 videos of Hotel Amari Coral Beach Resort****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Amari Coral Beach Resort**** Patong Beach. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

8.6
Friends, March 2013
"Wederom geweldig"translate
Rob

03/07/2013 Prachtig Hotel met een geweldige ligging. Patong om de hoek maar toch rustig. Eten is perfect maar in de stad een stuk goedkoper. Als je niet van trap lopen houdt moet je ergens anders heen gaan. Tweede keer geweest en was weer prima. Kamers worden spoedig gerenoveerd en de de luxe kamers zijn reeds klaar. Ondanks dat zijn de oude nog prima. Patong is inmiddels wel uitgegroeid tot een wel erg drukke toestand.

Friends, December 2011
"Gewoon sensationeel!"translate
huyghe

01/01/2012 heel rustig,prachtig uitzicht en vriendelijk personeel.Er zijn wel wat trappen tedoen.het eten is heel lekker,maar te duur voor Thailand.Ik was daar in december 2011 dus verplicht het kerstfeest daar te betalen en dat was ook veel te duur(125 euro)Het was lekker en leuk.

With partner, October 2011
"Super"translate
ann

11/10/2011 super ligging.Rustig hotel.Voor 5 euro ga je met de tuk tuk naar het stadje waar de winkels en bars zijn.We hadden hier een fijne tijd.

Find more information about Hotel Amari Coral Beach Resort**** at:

With partner, April 2011
"Uitstekend resort"translate
Gidia en Jan

04/14/2011 Het luxe Amari resort ligt op een klif aan het eind van de baai van Patong. Bij laag tij is er een klein strandje. Op het strand geen faciliteiten. Het drukke Patong is oploopafstand bereikbaar. Met de tuk tuk is het een kort ritje naar het centrum. Amari heeft twee mooie zwembaden en twee goede restauarants. Het ontbijt is gewoonweg fantastisch. Personeel is zeer vriendelijk. Mooie kamers die van alle gemakken voorzien zijn zoals bv kamerjassen, koffie en thee faciliteiten en iedere dag gratis 3 flessen water. De pier en spa van het hotel zijn geweldig. Kortom, een echte aanrader

With partner, January 2011
"Prima plek,net buiten het centrum (10Min.lopen)"translate
R.Bruin

08/27/2011 Wel veel trappen ,maar er is ook een lift.
Mooie tuin met veel orchideeën.
Gratis wi-Fi bij de lobbie
Bij het hotel ,met een bood naar een afgelegen strand,
Daar is een mooie snorkel plek! (ook bij de pier van het hotel)
En waar je ook een heerlijk koud biertje kan drinken.
Het hotel is wel wat voor Thailand aan de dure kant ,maar het is het waard.

With partner, June 2010
"Schitterend gelegen zeer luxe hotel"translate
Jeannette

07/21/2010 Hier verlengd na groepsreis. zeer vriendelijk personeel, luxe kamers onze kamer lag pal aan zee, heel uitgebreid ontbijtbuffet. Ligt op heuvel aan de rand van patong beach, maar is heel goed te lopen. Is circa 0,5 uur lopen naar de uitgaansstraat maar daardoor heb je geen lawaai v.d. muziek enzo. Bij laat vertrek is er een kamer om te douchen.

With partner
"Heerlijk ontspannen resort, perfecte ligging"translate
Herbert en Rob

02/22/2010 na een rondreis door singapore, maleisie en thailand verbleven we de laatste drie dagen in dit resort.
Een verademing na de drukte van de reis en vooral de warmte van de reis. Het hotel of resort biedt een oase van rust en zeer vriendelijke service. Kan menig 4 of 5 sterrentent in NL nog veel van leren.
Verder is de ligging aan een baai prachtig. Het plaatsje Patong/phuket heeft -hoe gigantisch druk ook- geen invloed op deze oase van rust.
Probeer ook eens te eten in het resort ipv de liflafjes die in patong worden aangeboden.
Kortom.... P E R F E C T

With partner, September 2009
"Redelijk hotel met een mooi uitzicht"translate
Jeffrey en Marjolei...

09/22/2009 De Deluxe kamers hebben mooi uitzicht op Patong beach. De kamer vonden wij redelijk basic, maar het is maar wat je gewend bent (kamer 3* hooguit). Op 5 minuten lopen is er een supermarkt waar je heel goedkoop drankjes in kunt slaan. Het eten op het hotel is erg goed en tegen een goede prijs.

Patong vonden wij een vieze stad met veel verkeer (uitlaatgassen) opdringerige verkopers, bars en massage-salons... (prostitutie). Leuk om eens te zien maar niet aan ons besteed.

With partner
"Heel heel mooi!"translate
jel

09/08/2009 wij zijn net terug uit thailand en zijn als laatste in amari resort geweest!
wat een mooi hotel zeg!
ligt op een berg en alles kijkt uit op de zee!
hele mooie inrichting in het hotel het hotel bestaat zeg maar uit etage s eerst kom je binnen in de lobby met uitzicht op zee!
daarna waar je iets kan drinken met uitzicht op zee!
daarna zwembad met uitzicht op zee er zijn overigens twee verschillende zwembaden aan twee verschillende kanten.
een restaurant ook met uitzicht op zee!
kamers goed verzorgd ook met uitzicht op zee! wel zijn er geen bedjes bij het strand ik weet niet waarom!trouwens een aanrader om niet in het regenseizoen te gaan er staat overal dat het een uurtje per dag kan regenen het kan wel dagen achter elkaar regenen.
verder wordt je bed elke dag verschoond en je krijgt elke dag schone handdoeken.
ontbijt was ook goed zat keuze!
kortom een heel mooi hotel!

Family with older children
"Heel goed en mooi hotel"translate
anja

01/12/2009 net terug van het amari hotel voor ons de eerste keer ,het is een prachtig hotel met vriendelijk peroneel en heel behulpzaam, schone kamers en goede voorzieningen.
het eten is heel uitgebreid en goed keuze genoeg, en van mensen die bij de beoordelingen klagen over het eten
kunnen zijn te verwend of zoeken iets om te klagen,want er is echt keus genoeg en het wordt constant aangevuld en allemaal vers.
als wij nog een keer naar thailand gaan zouden we zeker weer naar dit hotel gaan.

1 2 3 4 next

Which country do you prefer driving in?