Arrival date
Departure date
From 3370 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Patong Merlin***
Reviews Hotel Patong Merlin***
44 Thaveewong Rd., 83150, Patong Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Patong Merlin***? Then have a look at the reviews of Hotel Patong Merlin*** in Patong Beach, written by other travelers.
Hotel Patong Merlin scores a 8.2 out of 10, based on 73 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Patong Merlin***? Have a look at the reviews of Hotel Patong Merlin*** in Patong Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 58 vacation photos of Hotel Patong Merlin*** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Patong Merlin***. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Patong Merlin*** Patong Beach. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 next

There are 73 reviews of Patong Merlin***

8.9
8.3
8.3
7.4
With partner, March 2014
"Vervallen hotel en onvriendelijk personeel"translate
marloes
1.0

03/25/2014 We gingen om 12:00 uur inchecken en onze kamer was meteen beschikbaar. Dit was erg fijn. Uit eerdere recensies hadden we gelezen dat we naar de nieuwe vleugel moesten vragen. Dit hebben we gedaan en de receptionist zei dat we daar zaten. Op naar onze kamer en wat bleek... we zaten in de oude vleugel. De kamer leek wel recent gerenoveerd en die zag er prima uit. Je kleding kun je niet in de kledingkast kwijt (zo klein en onhandig). De rest van het hotel is erg vervallen. Het ziet er oud en vies uit. Zeker geen 4 sterren hotel waard. Wat erg jammer is want je betaald hier wel voor!
Het personeel is zeer onvriendelijk. Je bent op vakantie en komt in een hotel en verwacht een bepaalde service. Ze zeggen je geen goedendag, zijn vaak onbeschoft en totaal niet behulpzaam!!! TENZIJ je een man alleen bent op middelbare leeftijd. Dan vliegen de vrouwen op je af. Is echt schandalig om te zien. En ook schandalig hoe je behandeld wordt.

With partner, November 2013
"Zeer goed gelegen hotel"translate
g.v.d.ende

12/27/2013 hotel is gewoon goed voor iedereen geschikt,voor loop je het uitgaansleven en de winkels in en aan de achterkant steek je de weg over en sta je op het strand.
perfect ontbijt met heel vriendelijke bediening ,voor ieder wat wils.
alle is mogelijk of te regelen,personeel staat altijd voor je klaar.
kamer wordt goed schoongemaakt,bijvoorbeeld elke dag schone lakens en gratis water.
normaal ben ik niet van reageren,maar ben van mening dat dit hotel het verdiend.

With partner, March 2013
"Massa hotel. "translate
Joris en Irma.

04/20/2013 Massa hotel welke zijn persoonlijke bediening heeft verloren. Receptie lijkt altijd haast te hebben. Wifi is betaald en zeer duur terwijl bij veel andere hotels gratis is. Dit moet ook een gratis service zijn vinden we.
(wel gratis wifi elders in de stad bij eettenten enz.)
Ontbijt is uitgebreid en goed. Hotel heeft 4 zwembaden waarvan 2 die tot 2.50m diep gaan. Bediening bij zwembaden handelt per bestelling af. Geduld hebben dus.
Joinerfee (kort bezoek op je kamer) is 800 thb! Onze Deluxe kamer had uitzicht op het kleinste zwembad welke ook nog apart gelegen ligt.
Hotel ligt op loopafstand van eten en vertier. Geen veel te dure tuk-tuk taxi nodig.

Find more information about Hotel Patong Merlin*** at:

Group trip, January 2013
"Volledige scheve prijs kwaliteit"translate
R A Schnitfink
3.0
2.0

01/28/2013 Wij zijn hier geweest van 20 TM 27 januari 2013 en we vinden het onvoorstelbaar dat men zo veel vraagt voor logies ontbijt.

Er is geen animatie en je moet betalen voor Wifi en het personeel is niet vriendelijk. Ok het ontbijt is prima, maar om nou te zeggen dat de kamers bijzonder zijn echt niet. Sorry Pukhet ons zie je nooit weer, want iedereen op straat zit aan je.

Nu zitten we op Koh Samui en dat is 1000 keer beter.

Family with older children, September 2012
"Zeer goed hotel."translate
D. van Elten

10/04/2012 Zeer goed hotel, we verbleven in de nieuwe kamers. Uitzicht van de hoger gelegen nieuwe kamers is niet zo goed. Veel aandacht voor details zoals aanwezigheid van paraplu's, zaklamp tbv stroomuitval, badjassen en slippers. Vriendelijke personeel, de kamers worden goed schoongehouden. Het ontbijt is zeer uitgebreid en uitstekend. Ook de ligging is erg gunstig. Een aanrader.

With partner, August 2012
"Goed hotel"translate
jessydw

08/21/2012 Dit hotel heeft een zeer goede ligging. Dicht bij alle restaurants en nachtleven, maar toch rustig genoeg. De kamers waren goed zoals ook het ontbijt, beiden konden iets beter. Aan de receptie spreken/ begrijpen ze engels niet altijd zo zeer goed. Maar over het algemeen een goed hotel!

With partner, January 2012
"AANRADER"translate
Franky & Ioana

02/11/2012 Een goed tot zeer goed hotel . Een goeie ligging . Indien je voor dit hotel kiest , zal je tevreden naar huis terug keren .

With partner, November 2011
"Aanrader"translate
P & M

12/18/2011 Aangenaam, mooi hotel. Ligt in het centrum maar geen geluidsoverlast. Verzorgde kamers en vriendelijk personeel. Aanraders om buiten te eten, Arroi (straat na mc donalds, strandzijde), Shakers en Poo, beiden omgeving hotel. Veel groen rond de 4 zwembaden. Uitegbreid, lekker ontbijt. Alles bereikbaar te voet.

With partner, August 2011
"Geweldig"translate
vanderwens

09/04/2012 wij zijn twee keer in dit hotel geweest zeer goed hotel goed ontbijt veel keus vriendelijk personeel nette zuivere kamers altijd voor herhaling vatbaar

With partner, May 2011
"Heerlijk hotel / Reisadviseuse"translate
Daisy

06/17/2011 Wij hebben hier in mei 2011 4 dagen verbleven. Het is een groot hotel, erg mooi opgezet en meerdere grote zwembaden gelegen in een prachtige tuin. Er zijn genoeg ligbedjes en parasols. Terwijl je op je bedje ligt kun je eten of drinken bestellen omdat de obers rond de zwembaden lopen. Lekker cocktails! Het eten bij de zwembadbar was erg goed. Ook het ontbijt viel niet tegen.
Hotel heeft een super goede ligging. Aan het strand (alleen de weg over) en in het centrum. Patong is heel erg druk en mega toeristisch maar leuk om voor een paar dagen mee te maken. Gelukkig merk je niets van de drukte op je kamer. Wij hadden een standaardkamer. Deze waren best wel verouderd en waren echt aan een opknapbeurt toe. Er zijn wel gerenoveerde kamers te boeken, de deluxe kamers. Het personeel was jammer genoeg niet overal even vriendelijk.
Maar zeker een aanrader, om heerlijk te genieten!

1 2 3 4 5 6 7 8 next

What is most important to you when choosing a city break?