Reviews Chatuchak Market

Chatuchak Market
Reviews Chatuchak Market
Chatuchak Park, Bangkok

Chatuchak Market scores a 8.5 out of 10, based on 12 reviews
Would you like to know what other people thought of Chatuchak Market in Bangkok? Have a look at the reviews of Chatuchak Market on this page. You can look at 24 vacation photos van Chatuchak Market. 2 videos have been made of Chatuchak Market. - - -

1 2 next

There are 12 reviews of Chatuchak Market

With partner, December 2013
"Grootste markt van Bangkok"translate
Jasper

01/16/2014 Heeeel erg groot.
Ontzettend leuk om rond te slenteren en lekker te eten

Family with older children, October 2013
"Groot"translate
Carla

11/07/2013 Persoonlijk vind ik deze maekt minder omdat hij voor mij te groot is en zeer warm . in bangkok zelf zijn leukere markten te vinden

With partner, July 2013
"Heel leuk om te shoppen!"translate
Gwendolyn

08/20/2013 Leuk om goedkoop te shoppen! Trek er een dag voor uit want het is heel groot.

Friends, 2013
"Groot en druk"translate
Jolien Elise

04/19/2014 Dit is echt een hele grote markt en een unieke ervaring. Veel kleine kraampjes en winkeltjes, je kunt er erg alles kopen. Niet vergeten om water, zonnebrand en contant geld mee te nemen. De prijzen zijn niet duurder of goedkoper dan bij andere toeristische plekken, maar je moet natuurlijk wel afdingen. Ik ben hier maar 2 uur geweest, omdat het echt heel erg heet was en de drukte werd me iets te veel. Hoe dan ook, zo’n soort markt zie je niet vaak.

With partner, May 2012
"Schopping-paradise"translate
filip

06/13/2012 voor allerlei zaken zoals kleding, handtassen, reiskoffers, lederwaren, schoenen en sandalen,.....

With partner, 2012
"Reusachtige markt, de grootste van Bangkok"translate
Brigitte

04/11/2012 10-15 jaar geleden kwamen hier bijna geen toeristen en waren de prijzen laag, nu kan je hetzelfde kopen in bijv. Mah Boon Krong en zo'n beetje overal.

With partner, Febuary 2012
"Shop till you drop"translate
Marelie Bosch van D...

05/02/2013 De titel van dit stukje zegt eigenlijk alles al. Neem voldoende Baht mee, oefen nog even het onderhandelen thuis voor de spiegel en stap in de wereld van de Chatuchak Market. Wees voorzichtig....het zou zo maar kunnen dat je zoveel spulletjes koopt dat je een extra tas moet aanschaffen voor de reis terug naar huis.

Family with young children, July 2011
"GEWELDIG !"translate
C

08/12/2012 Wat een shop-walhalla. Ga hier naartoe voor de mooiste souveniers. Er is genoeg en er is goed te onderhandelen/ af te dingen.

With partner, December 2009
"Leuk om een keer te zien en mee te maken."translate
franz kaiser

01/05/2010 Wij hadden er meer van verwacht. Wat ons tegenviel was dat er ontzettend veel kledingkraampjes waren en de dieren die ze daar zouden verkopen, daar hebben we niets van gezien.Dit staat wel aangegeven op de plattegrond. Van tevoren had ik info over deze markt opgezocht. Het schijnt de grootste markt ter wereld te zijn waar je moet opletten en een plattegrond moet kopen,want anders kom je er niet meer uit. Dit vonden wij zeer overdreven, je komt er gemakkelijk weer uit. Wat betreft de zakkenrollers; wij hebben ons niet onveilig gevoeld en opletten met je tas moet je ook in Amsterdam.
Als je s'morgens vroeg gaat valt het met de drukte en warmte ontzettend mee.

Travelling alone, November 2009
"Ontzettend vermakelijk!"translate
s

12/02/2009 Van te voren zat ik te twijfelen of ik hier heen zou gaan want ik zag een soort van Zwarte Markt van Beverwijk voor me, maar dan 100 keer drukker en 10 x warmer. Dat n.a.v. wat mensen me hadden verteld namelijk.... Omdat ik tijd over had, ben ik toch gegaan (let op alleen in het weekend, van ongeveer 8.00 tot 18.00 uur). Ik heb er geen spijt van gehad! Je kijkt je ogen uit wat er allemaal te koop is; van nagelknippers tot servies en van speelgoed voor kleine kinderen tot tweedehands spijkerbroeken en schoenen voor iedere maat. Ik heb er ontzettend leuk ingekocht. Omdat er veel concurrentie is denk je dat je goed kunt afdingen maar dat viel me tegen (waarschijnlijk toch een soort van prijsafspraken). Maar de prijzen liggen lager dan op markten elders in de stad. Neem er de tijd voor, er kan ook goed gegeten en gedronken worden dus je komt niet om van de honger en dorst. Vervoer is prima via de metro naar de eindhalte. Er wordt gewaarschuwd voor zakkenrollers maar het is absoluut veilig!

1 2 next

Which country do you prefer driving in?