Arrival date
Departure date
From 1590 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Aana Resort & Spa
Reviews Hotel Aana Resort & Spa
19/2 Moo 4 Banklong Praow Beach, 23170, Koh Chang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Aana Resort & Spa? Then have a look at the reviews of Hotel Aana Resort & Spa in Koh Chang, written by other travelers.
Hotel Aana Resort & Spa scores a 8.8 out of 10, based on 17 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Aana Resort & Spa? Have a look at the reviews of Hotel Aana Resort & Spa in Koh Chang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 62 vacation photos of Hotel Aana Resort & Spa on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Aana Resort & Spa Koh Chang. You can be the first to add a review.

1 2 next

6.8
With partner, November 2012
"Fantastische plek"translate
Christa

05/26/2013 Wij zaten in een villa en keken uit op de rivier. 'S Avonds en 's ochtends waanden wij ons in het oerwoud door het geluid van de vogels. Het was erg leuk om met de kano naar het strand te gaan. Het strand was lekker rustig. En het belangrijkste wij hadden een strand! Bij de hotels verderop was er bij hoog water geen strand het eten in het hotel was ook prima. Massages in de Spa zijn ook een aanrader. Voor de villagasten zijn er bij het zwembad 's middags gratis hapjes en drankjes. Onze volwassen dochter die in een hotelkamer zat mocht hier niets van nemen werd ons meegedeeld.
Wij vonden het een erg leuk hotel op een fantastische plek en ook het personeel was heel erg behulpzaam en vriendelijk.

With partner, November 2012
"Een droomlocatie!"translate
marloespasch

12/21/2012 Mooi resort! Service is goed, elke dag schone kamer/bed. Uitgebreid ontbijt. Fijne shuttle service naar strand, veel faciliteiten op prive strand, zoals handdoek, strandbed, massage, strandtentje. Dompelbadje bij de villa was heerlijk! (wel koud water) Rustige locatie.

With partner, November 2011
"Heerlijke locatie"translate
Ludo

11/12/2011 Het is gewoonweg een schitterend resort. Mooie ligging, goed onderhouden. Dat de prijzen ter plaatste wat duurder zijn kun je verwachten. In de omgeving zijn er alternatieven. Kamers zeer goed onderhouden, goed ontbijt. Het restaurant is zeer goed. Het strand is dichtbij en wij hebben geen last gehad van enig bovengronds ongedierte. Wel waren er wat kwallen in de monding van rivier en zee. De receptie was wat minder.

Find more information about Hotel Aana Resort & Spa at:

With partner, March 2011
"Leuk in natuur ingepast resort"translate
Martin & Ria

03/20/2011 Wij vonden Aana leuk om te verblijven. Wij hadden een deluxe kamer op de 2e etage met uitzicht op de rivier.Met de kajak of motorboot naar het strand op ca 300 meter je kunt er anders niet gemakkelijk komen. Ontbijt langs de rivier een cadeautje en van voldoende kwaliteit. Het strand zit vol zandvlooien, die gemeen steken. De meeste gasten zaten onder de beten. Dat was wat ons betreft een minpunt. Personeel vriendelijk maar niet zo attent. Prijzen in restaurant veel te hoog, bijna het dubbele van gangbaar op KC.

With partner, March 2011
"Leuk rustig resort"translate
Martin & Ria

03/20/2011 Wij verbleven hier in maart 2011. Leuk in de natuur ingepast design resort aan Klong Prao. Rustig gelegen. Prijzen in restaurant en drinks het dubbele van wat gebruikelijk is op Koh Chang. Twee mooie zwembaden (infinity). Nette kamers waarvan veel met uizicht op de rivier. Prive strand kun je met kajak of boot van het hotel gratis bereiken op 300 meter. Strand is vergeven van de zandvlooien die gemeen steken, alle strandgangers zaten onder de rode bulten die pas na een week weggaan. Tip om te eten bij een klein restaurant iets verderop "Seabreeze"van Nick (engels) en zijn Thaise vrouw Breeze. echt top maar zij hebben maar 3 tafels. Echt Thais eten van topklasse.

With partner, January 2010
"Een aanrader"translate
Marina van Holten-D...

08/29/2010 Erg vriendelijk en rustig hotel. Personeel attent. Heerlijk om ´s morgens aan de rivier van je ontbijt te genieten. Idilisch om met het motorbootje of per kayak naar het strand te gaan. "Back to basic"-opzet maar toch alle comfort en luxe van vandaag. Als je van rust en natuur houdt een absolute topper! Vervoer naar White Sand beach per tuk-tuk of met mini bus van Hotel in ca. 10 minuten.

With partner, January 2010
"Skønt sted, pragtfuld natur."translate
Hanne & Flemming Lu...
3.0

01/31/2010 Dejligt hotel, det ligger i den skønne natur langs med floden, der er kun 500m til stranden, hvortil hotelbåden sejler når man vil, ellers kan man selv sejle der til i en kajak. Servicen er helt i top, alle er som hele Thailand meget flinke & hjælpsomme.

Family with older children, August 2009
"Schitterend hotel"translate
Hogervorst

09/16/2009 Dit mooie resort ligt aan een rivier vlakbij zee buiten het drukkere centrum, ongeveer 7 km naar White sands beach. Prima te bereiken met shuttle bus. Huisjes zijn heel mooi ingericht, staan op palen met rivier uitzicht. Op balkon eigen jacuzzi. Het hele resort is heel mooi gestyled. Prima voor honeymooners! Voor kinderen is er niet veel te doen, maar wel mooi zwembaden.

With partner, November 2008
"Paradijselijk"translate
Vanja Boeykens

07/28/2010 Een ideaal hotel om nog enkele dagen te bekomen na een trekking in Noord-Thailand!
Vriendelijke en professionele ontvangst; lekker eten; super rustig; privé strandje.
Goeie hotel service (ij lieten onze schoenen poetsen en kleren wassen).
Buiten het hotel is er niet veel te beleven.
Wij verbleven in een standaard kamer en hier was werkelijk niks op aan te merken.

With partner, November 2008
"Kanon"translate
Lars Ericsson

12/07/2008 Kanske inte så kul för barnfamiljer, men för alla andra är detta ett toppenställe

1 2 next

What is most important to you when choosing a city break?