Arrival date
Departure date
From 2400 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Aiyapura Resort & Spa****
Reviews Hotel Aiyapura Resort & Spa****
29 Moo 3, Chang Island District, 23170, Koh Chang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Aiyapura Resort & Spa****? Then have a look at the reviews of Hotel Aiyapura Resort & Spa**** in Koh Chang, written by other travelers.
Hotel Aiyapura Resort & Spa scores a 8.9 out of 10, based on 6 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Aiyapura Resort & Spa****? Have a look at the reviews of Hotel Aiyapura Resort & Spa**** in Koh Chang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 33 vacation photos of Hotel Aiyapura Resort & Spa**** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Aiyapura Resort & Spa**** Koh Chang. You can be the first to add a review.

There are 6 reviews of Aiyapura Resort & Spa****

9.4
8.5
8.8
8.7
Family with older children, October 2011
"Het paradijs op aarde"translate
patrick

11/09/2011 dit resort is gewoon de Max je waant je in een postkaard ,sluit je ogen laat je verbeelding zijn werk doen boek daar en je droom komt uit zo mooie is het daar we werden s'morgens zelfs gewekt door pauwen en de cijfers spreken voor zich zelf,

With partner, Febuary 2010
"Een mooi resort, weg van de drukte"translate
Edwin

03/04/2010 Een luxe resort met mooie kamers in een mooie omgeving. Lekker zwembad, geen bijzonder strand. Goed eten in het restaurant. Het ontbijt was wel relatief duur (550 baht pp) , maar we hadden niet zo heel veel betaald voor de kamer (geboekt via internet). Het drukke White Sand Beach ligt op een kwartiertje rijden met de gratis shuttle. Als je 's avonds laat bent kan je terug met de taxi.

With partner, Febuary 2008
sanina

04/21/2008 Begin februari 2008 daar geweest, 4 dagen regen en bewolkt erg jammer. De kamers waren prima en worden 2 keer per dag schoongemaakt. Wij hebben 1 dag in het resort in het chique restaurant aan het strand gegeten, mijn man heeft als toetje schepijs genomen en de hele nacht is hij ziek geweest plus nog 2 dagen. Dus je kan er prima eten maar geen schepijs nemen in thailand. Wij hebben een scooter gehuurd en zijn rond gegaan, het is een prachtig eiland en er is voor 4 dagen genoeg te doen op het eiland. Alleen de periode die wij zijn gegaan, was erg saai, er waren bijna geen mensen in het hotel, te rustig. De watervallen stellen niet veel voor maar ach wel leuk om te zien en daar te zwemmen. Al met al is Ko Chang wel aan te raden maar dan wel met mooi weer.

Find more information about Hotel Aiyapura Resort & Spa**** at:

With partner, Febuary 2008
Carolien

03/31/2008 Mijn partner en ik zijn bij geluk in Aiyapura terecht gekomen. Met recht het allermooiste en beste resort van het hele eiland.

Robert Evers

07/04/2007 Een zeer hoge score voor dit prachtige resort

ontvangst met bloemenkransje en de vraag welke etherische olie je het lekkerst vindt zodat de schoonmaaksters deze elke dag voor je in een speciaal lampje doen

De bungalow is schoon, ruim en luxe. Een ruime badkamer met ligbad en een buitendouche. Het eten in het restaurant is uitstekend.
De ligging van het resort is echt prachtig en tevens ruim opgezet. Alles wordt goed onderhouden en schoongehouden: van de weelderige tuinen tot de yacuzzi's en het zwembad.

De service is belachelijk: deuren worden open gehouden, servetten op je schoot uitgevouwen, paraplu's voor je opengeklapt en als je 's avonds je bungalow verlaat en je komt terug heeft iemand alvast de gordijnen voor je neergelaten.
Geen minpuntjes? Tja, de airco heeft geen afstandsbediening...

Voor foto's en verificatie mag je me gerust mailen!

With partner, June 2007
Robert Evers

07/04/2007 Een prachtig gelegen, ruim opgezet resort met luxe verblijven en een meer dan uitstekende service!!

De bungalows zijn ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. het resort zelf is ruim opgezet, de weelderige tuinen, alsmede het zwembad, goed onderhouden

De service is van een bijzondere klasse: geen enkele moeite is teveel en telekns word je weer verrast door de uiterst behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Dit resort kost wat, maar dan heb je ook wat: een klein paradijsje op aarde, al is het maar tijdelijk.

Do you spend the Christmas holidays with family?