Arrival date
Departure date
From 2600 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Gajapuri Resort & Spa****
Reviews Hotel Gajapuri Resort & Spa****
19/19 Moo 4, Tumbol Koh Chang, 23170, Koh Chang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Gajapuri Resort & Spa****? Then have a look at the reviews of Hotel Gajapuri Resort & Spa**** in Koh Chang, written by other travelers.
Hotel Gajapuri Resort & Spa scores a 10.0 out of 10, based on 4 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Gajapuri Resort & Spa****? Have a look at the reviews of Hotel Gajapuri Resort & Spa**** in Koh Chang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 37 vacation photos of Hotel Gajapuri Resort & Spa**** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Gajapuri Resort & Spa****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Gajapuri Resort & Spa**** Koh Chang. You can be the first to add a review.

There are 4 reviews of Gajapuri Resort & Spa****

9.3
With partner, November 2009
"Absolute aanrader!!!"translate
gerry

11/18/2009 Een prachtig kleinschalig hotel in bungalowstijl (25 bungalows)met een eigen privé-strand , dewelke ideaal gelegen is in kai bae beach. De accomodatie is uitstekend en vergeleken met hotels van dezelfde standaard, steekt Gajapuri er bovenuit qua verhouding prijs/kwaliteit. Wat ook nog vermeld mag worden is het erg vriendelijke en gedienstige personeel!!!

With partner
"Absolute aanrader!!!"translate
gerry

11/16/2009 Prachtig hotel met een ideale ligging. Vergeleken met de andere hotels van dezelfde standaard op koh chang, steekt dit hotel er bovenuit wat betreft verhouding prijs/kwaliteit. Het is een kleinschalig hotel(25 bungalows) met privéstrand in een oase van rust.

With partner, June 2009
"Een plek om nooit meer te vergeten!DROOM!"translate
d84

11/09/2009 Thailand in ontzettend mooi en zeker ook veranderd de laatste jaren. Toeristen gaan niet alleen maar in Europa op vakantie maar trekken steeds maar naar het verre oosten. Maar door het laagseizoen hebben we er gelukkig niet te veel last van. We merken wel dat deze week de "gezellige" Engelse en Duitsers hun vakantie komen nuttigen. Maar we zoeken naar rustige plekken in Thailand (Koh Chang) en hebben veel privacy in ons resort.

We hebben inmiddels in het resort een upgrate gekregen naar een prive villa met eigen zwembad. We wanen ons als ere gasten en zo worden we ook behandeld. Alles is prachtig, rustig, gewoon weg perfect.

Echt paradijs op aarde, geen woord aan gelogen!

Find more information about Hotel Gajapuri Resort & Spa**** at:

With partner, April 2009
"Een plek om zeker naar terug te gaan!"translate
H. Hulzebos

11/09/2009 We waren van plan om hier een week te blijven om bij te komen van onze indrukwekkende reis. Deze week is uiteindelijk 2 weken geworden!
Wat hebben we hier genoten! En wat een andere wereld!!

Nog nooit zulke mooie dingen gezien, en hier staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!!

Which country do you prefer driving in?