Arrival date
Departure date
From 2371 THB
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Koh Chang Tropicana Resort & Spa***
Reviews Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***
26/3 Moo 4, Klong Prao beach, 23170, Koh Chang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***? Then have a look at the reviews of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** in Koh Chang, written by other travelers.
Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa scores a 8.4 out of 10, based on 22 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***? Have a look at the reviews of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** in Koh Chang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 37 vacation photos of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** Koh Chang. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 22 reviews of Koh Chang Tropicana Resort & Spa***

8.3
8.2
7.7
8.7
7.4
December 2012
"Mooi hotel, maar mist de oosterse vriendelijkheid!"translate
Maartje

05/20/2013 Het hotel, verdeeld over laagbouw complexen en vrijstaande huisjes staat in een groene tuin en direct aan zee.

Het hotel ligt een kleine 10 minuten lopen van de hoofdweg.
Waar je goed en goedkoop kan eten.
Het eten in het hotel is relatief duur en niet heel bijzonder.

Het personeel is aardig, maar mist de 'oosterse vriendelijkheid'.

De kamers hadden mega bedden, waar je met 2 volwassene en 2 kinderen in kon slapen. De kamers werden ook goed schoon gemaakt.

Helaas is dit hotel ook ontdekt door de niet-goed-gemanierde-rus-met-kinderen.

Over het algemeen een goed hotel, maar mist net dat extra's om er nog een keer heen te gaan.

With partner, Febuary 2012
"Prachtig resort!"translate
D. Jansen

02/17/2012 Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit resort. We werden hartelijk verwelkomd met een drankje en warme handdoekjes en een schaaltje fruit op de kamer. Wij hadden een superior kamer geboekt. De kamer was sfeervol en ruim. Het bed was goed (lekker stevig en 250 cm breed!). Het kamermeisje maakte dagelijks prachtige creaties met handdoeken en bloemen op het bed. Wifi is gratis bij de receptie en op de kamer tegen betaling beschikbaar. Het ontbijt is goed en heel uitgebreid. Voor het avondeten kun je beter naar de hoofdweg gaan, daar is het lekkerder en goedkoper (eten met 2 personen kost tussen de €6 en € 15 euro, afhankelijk van hoe uitgebreid je wilt eten)
Het resort ligt een paar honderd meter van de hoofdweg van het eiland. Het resort zit gelijk aan het strand en heeft een prachtige tropische tuin. Aan de hoofdweg (5 á 10 min lopen) zitten genoeg restaurantjes en café's en ook een supermarkt (7eleven) en verschillende pinautomaten.

With partner, November 2011
"Heerlijk hotel"translate
pamcop

12/29/2011 Wij hebben hier 5 nachten in een vrijstaande bungalow geslapen en het was echt heerlijk. De bungalow was groot, mooi, goede bedden en er was een buitendouche. Helaas daar wel alleen koud water.
Het ontbijt is er super en de tuin is echt heel erg mooi aangelegd. De bediening is zoals overal in Thailand super lief. Het is alleen niet meer zoals een paar jaar geleden helaas, dus je moet er wel wat geld voor neerleggen.
Het enige minpuntje vond ik dat er 's avonds erg vaak luide muziek wordt gespeeld en dat dit tot in ons huisje te horen was.

Find more information about Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** ...

With partner, Febuary 2009
"Zeer relaxed"translate
Astrid

02/28/2010 Een hotel in een mooi aangelegde tuin met groot zwembad met jacuzzi, waterstralen enz. Het restaurant aan de zee, mooier kon je dag niet beginnen en eindigen. Jammer dat het vertier zo ver weg was, maar elke dag muziek en/of dand bij restaurant. Zeker een aanrader!

With partner, Febuary 2009
"Romantisch Resort"translate
H.Huijgen

02/23/2009 Door Thais reisbureautje in Bangkok hier naar toe verwezen.
Hadden een twee onder één kap kamer geboekt: "upgrade" naar vrijstaand huisje met buitenbad.
Wij zij eigenlijk in onze vier dagen niet van het resort af geweest, op loopafstand over het strand heb je links en rechts diverse eetgelegenheden.
Op google earth kun je inzoemen-er verschijnen dan ook enkele foto`s-, het reseort ligt vlakbij een inhammetje waar je bij hoog water met een trekpontje jezelf kunt overzetten:

Friends
"Goed prijs/kwaliteit"translate
r van der steen

01/18/2009 goed degelijk hotel ,mooie huisjes in een prachtige tuin, helaas wel vaak errug laag water bij t strand , moet je toch wel ver lopen in zee om te kunnen poedelen.ben er wel 2 keer geweest, zeer relaxt, (2007)

With partner
ingrid koopmans

07/05/2008 Wij zijn in mei 2008 geweest en het was fantastisch! Erg vriendelijk personeel en het eten was heerlijk aan het strand.

With partner, November 2007
marlies

11/28/2007 Voor rustzoekers een ideale plek! Het Complex ligt niet aan de hoofdweg, heeft mooie bungalows in prachtige tuin en ademt een tropische relaxte sfeer uit. Ligt direct aan strand(je). Op loopafstand zijn aan de hoofdweg wat goede restaurantjes ( o.a. Nid's en Ka-Ti). Het eten( lunch-diner) in het hotel vonden wij in verhouding duur. Het ontbijt was goed: warm-koud-fruit-zuivel-vers brood etc. Wij waren er in november: alle mensen die we tegenkwamen van bediening tot receptie waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam! Een aanrader zijn de massages v/h hotel op het strand. Wij zijn zeer positief over ons verblijf. Gezellige drukte, winkeltjes en barretjes etc moet je hier niet zoeken, dat vind je 7 km verderop.

Family
Kimberly

08/30/2007 Prachtig resort direct aan het witte strand.
Wij hebben meedere malen gebruik gemaakt van de spa service wat ons zeer goed beviel.
Mooie huisjes voorzien van alle gemakken. Met taxi of open truck binnen 7 minuten in het stadje.
Een absolute aanrader!

Family, July 2007
Saskia

07/27/2007 Dit hotel is een aanrader! Het is een mooi complex met verzorgde bungalows. Het personeel is erg vriendelijk maar bij het restaurant spreken ze slecht engels. (daar werken ze wel aan). We hadden Dada (een goed engels sprekende medewerker) laten weten dat het hotel wordt beoordeeld op deze site. Wij hebben voor hem vertaald wat er is omschreven. Er is sinds kort een nieuwe bediening aangesteld dus dat probleem is opgelost en verder is alles prima geregeld.

Het ontbijt lunch/diner is voor een week goed te doen maar langer ook niet. Wij waren er een week en dat is ook ruim voldoende voor dit eiland en complex dan heb je alles wel gezien en ben je op het eten wel uitgekeken. Wij gingen daarom savonds naar White Sand Beach en daar kun je zeer goed eten bij Invito italiaans en de Ierse Pub als je de rijst even zat bent.

Op dit moment zijn ze bezig met uitbreiding maar daar merk je niets van. Kortom na vergelijking om ons heen vonden wij dit een goede keuze.

1 2 3 next