Reviews Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***

25 October 2014

Koh Chang Tropicana Resort & Spa***
Reviews Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***
26/3 Moo 4, Klong Prao beach, 23170, Koh Chang

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***? Then have a look at the reviews of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** in Koh Chang, written by other travelers.
Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa scores a 8.4 out of 10, based on 23 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa***? Have a look at the reviews of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** in Koh Chang, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 55 vacation photos of Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** Koh Chang. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

7.3
With partner, March 2014
"Mooi hotel"translate
linda en frits

09/19/2014 Mooi park met mooie kamers. Wij verbleven in een vrijstaand huisje met een buiten douche en een buiten bad die zo groot was dat ik er bijna baantjes in kon trekken. Het huisje is erg mooi en groot met een groot bed, airco, minibar, kluisje en een veranda. Het park heeft een mooie tuin met leuke bruggetjes en overal vis in de vijvers die je kan voeren. Het ontbijt is super goed maar ik vind als je s'middags wat wil eten of een drankje wil doen de prijzen te duur dus wij gingen aan de straatkant wat eten. Het hotel heeft 2 zwembaden, 1 bij het strand en een met een bar aan de andere kant van het park. Het strand is wel oke maar wij zijn een stuk naar rechtst gelopen tot aan het rasta tentje waar het naar onze mening mooier is. Verder veel russen in dit hotel waar het personeel een beetje hun glimlach door verliest maar als jij als westerling vriendelijk doet dan zullen ze jou zeker anders behandelen als dat ze de russen behandelen. Verder een top tijd gehad hier.

December 2012
"Mooi hotel, maar mist de oosterse vriendelijkheid!"translate
Maartje

05/20/2013 Het hotel, verdeeld over laagbouw complexen en vrijstaande huisjes staat in een groene tuin en direct aan zee.

Het hotel ligt een kleine 10 minuten lopen van de hoofdweg.
Waar je goed en goedkoop kan eten.
Het eten in het hotel is relatief duur en niet heel bijzonder.

Het personeel is aardig, maar mist de 'oosterse vriendelijkheid'.

De kamers hadden mega bedden, waar je met 2 volwassene en 2 kinderen in kon slapen. De kamers werden ook goed schoon gemaakt.

Helaas is dit hotel ook ontdekt door de niet-goed-gemanierde-rus-met-kinderen.

Over het algemeen een goed hotel, maar mist net dat extra's om er nog een keer heen te gaan.

With partner, Febuary 2012
"Prachtig resort!"translate
D. Jansen

02/17/2012 Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit resort. We werden hartelijk verwelkomd met een drankje en warme handdoekjes en een schaaltje fruit op de kamer. Wij hadden een superior kamer geboekt. De kamer was sfeervol en ruim. Het bed was goed (lekker stevig en 250 cm breed!). Het kamermeisje maakte dagelijks prachtige creaties met handdoeken en bloemen op het bed. Wifi is gratis bij de receptie en op de kamer tegen betaling beschikbaar. Het ontbijt is goed en heel uitgebreid. Voor het avondeten kun je beter naar de hoofdweg gaan, daar is het lekkerder en goedkoper (eten met 2 personen kost tussen de €6 en € 15 euro, afhankelijk van hoe uitgebreid je wilt eten)
Het resort ligt een paar honderd meter van de hoofdweg van het eiland. Het resort zit gelijk aan het strand en heeft een prachtige tropische tuin. Aan de hoofdweg (5 á 10 min lopen) zitten genoeg restaurantjes en café's en ook een supermarkt (7eleven) en verschillende pinautomaten.

Find more information about Hotel Koh Chang Tropicana Resort & Spa*** ...

With partner, November 2011
"Heerlijk hotel"translate
pamcop

12/29/2011 Wij hebben hier 5 nachten in een vrijstaande bungalow geslapen en het was echt heerlijk. De bungalow was groot, mooi, goede bedden en er was een buitendouche. Helaas daar wel alleen koud water.
Het ontbijt is er super en de tuin is echt heel erg mooi aangelegd. De bediening is zoals overal in Thailand super lief. Het is alleen niet meer zoals een paar jaar geleden helaas, dus je moet er wel wat geld voor neerleggen.
Het enige minpuntje vond ik dat er 's avonds erg vaak luide muziek wordt gespeeld en dat dit tot in ons huisje te horen was.

With partner, Febuary 2009
"Zeer relaxed"translate
Astrid

02/28/2010 Een hotel in een mooi aangelegde tuin met groot zwembad met jacuzzi, waterstralen enz. Het restaurant aan de zee, mooier kon je dag niet beginnen en eindigen. Jammer dat het vertier zo ver weg was, maar elke dag muziek en/of dand bij restaurant. Zeker een aanrader!

With partner, Febuary 2009
"Romantisch Resort"translate
H.Huijgen

02/23/2009 Door Thais reisbureautje in Bangkok hier naar toe verwezen.
Hadden een twee onder één kap kamer geboekt: "upgrade" naar vrijstaand huisje met buitenbad.
Wij zij eigenlijk in onze vier dagen niet van het resort af geweest, op loopafstand over het strand heb je links en rechts diverse eetgelegenheden.
Op google earth kun je inzoemen-er verschijnen dan ook enkele foto`s-, het reseort ligt vlakbij een inhammetje waar je bij hoog water met een trekpontje jezelf kunt overzetten:

Friends
"Goed prijs/kwaliteit"translate
r van der steen

01/18/2009 goed degelijk hotel ,mooie huisjes in een prachtige tuin, helaas wel vaak errug laag water bij t strand , moet je toch wel ver lopen in zee om te kunnen poedelen.ben er wel 2 keer geweest, zeer relaxt, (2007)

With partner
ingrid koopmans

07/05/2008 Wij zijn in mei 2008 geweest en het was fantastisch! Erg vriendelijk personeel en het eten was heerlijk aan het strand.

With partner, November 2007
marlies

11/28/2007 Voor rustzoekers een ideale plek! Het Complex ligt niet aan de hoofdweg, heeft mooie bungalows in prachtige tuin en ademt een tropische relaxte sfeer uit. Ligt direct aan strand(je). Op loopafstand zijn aan de hoofdweg wat goede restaurantjes ( o.a. Nid's en Ka-Ti). Het eten( lunch-diner) in het hotel vonden wij in verhouding duur. Het ontbijt was goed: warm-koud-fruit-zuivel-vers brood etc. Wij waren er in november: alle mensen die we tegenkwamen van bediening tot receptie waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam! Een aanrader zijn de massages v/h hotel op het strand. Wij zijn zeer positief over ons verblijf. Gezellige drukte, winkeltjes en barretjes etc moet je hier niet zoeken, dat vind je 7 km verderop.

Family
Kimberly

08/30/2007 Prachtig resort direct aan het witte strand.
Wij hebben meedere malen gebruik gemaakt van de spa service wat ons zeer goed beviel.
Mooie huisjes voorzien van alle gemakken. Met taxi of open truck binnen 7 minuten in het stadje.
Een absolute aanrader!

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?