Arrival date
Departure date
From € 47
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Le Paradis Palace****
Reviews Hotel Le Paradis Palace****
Avenue de la Paix, 8050, Hammamet

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Le Paradis Palace****? Then have a look at the reviews of Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, written by other travelers.
Hotel Le Paradis Palace scores a 7.8 out of 10, based on 154 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Le Paradis Palace****? Have a look at the reviews of Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 414 vacation photos of Hotel Le Paradis Palace**** on Zoover. You can take a look at 5 videos of Hotel Le Paradis Palace****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Le Paradis Palace**** Hammamet. You can be the first to add a review.

There are 154 reviews of Le Paradis Palace****

7.7
7.7
7.2
8.2
"Prima hotel"translate
Angèle Stout

11/05/2008 Het complex zat vol (circa 1300 mensen), maar door de ruime opzet hadden wij daar geen last van. De kamer was ruim en goed schoon. Het eten was niet onaardig, wat te verwachten is bij all-inclusive. Elke avond viel te kiezen uit verschillende soorten vlees en vis. Een deel van het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (zeker voor een vriendelijk gezicht of een paar dinar), maar sommigen (bijvoorbeeld het meisje bij de pannenkoeken en bepaalde mannen bij de zwembarbar) waren lui en onbeschoft. Jammer dat er weinig in de buurt van het hotel is. Echter, met de taxi (die niet duur is en voor de deur van het hotel staat) ben je zo in Hammamet en Hammamet Yasmine.

With partner, November 2008
"Nooit meer"translate
batist

01/11/2009 na vele keren in dit hotel geweest te zijn, is het na de verbouwing niet zijn 4 sterren waard.
het eten is goed maar de kamers niet vooral als je zeezicht hebt,s zomers herrie van het animatie team .trouwens het animatie team is helemaal nul sinds ze zijn overgegaan met het duitse ein zwei drei.
ook het vervoer van arke vanaf de luchthaven is pet.
nooit meer.

Family with older children, November 2008
"Vamos voltar ...."translate
Paula

12/14/2008 Le Paradis Palace em Hammamet - relação preço qualidade está mt bem... tencionamos voltar... fomos mt bem atendidas ... mt simpatia da parte de todos... Gostamos muito

Find more information about Hotel Le Paradis Palace**** at:

Family
"Een topper"translate
Fam. Oelen

10/29/2008 Wij vonden het een super hotel en zeker een aanrader.
De mensen waren er erg vriendelijk. Met of zonder fooi zijn ze bereid veel voor je te doen.
Het eten was elke dag anders, alleen het ontbijt was standaard.
Het strand is op nog geen 50 meter afstand, en is erg mooi.
Wij waren niet in het hoogseizoen dus we hoeften niet al 's morgens vroeg handdoeken neer te leggen.
De kamers waren goed verzorgd en als er iets kapot was en je maakte een melding dan werd dat direct gerepareerd.
Het enige probleem (voor ons in ieder geval) is dat er slecht engels gesproken word. Ze spreken daar voornamelijk Duits en Frans en een beetje Italiaans.
Het restaurant was hygienisch, ze zijn voorzien van een HCCP keurmerk.
Wij zijn zeker van plan om terug te keren naar dit hotel.
In een woord was het dus TOP!

"Tja................"translate
Paul

10/25/2008 Wij, stel van allebei 29 jaar, zijn in de herfstvakantie een weekje naar dit hotel gegaan. Ik vond het hotel er schitterend uitzien. Mooie kamers (die bij ons iedere dag werden schoongemaakt), zwembad en heerlijk strand. de vriendelijkheid van het personeel hing van de persoon in kwestie af. Het grootste minpunt vond ik het avondeten. Dit was wel gevarieerd, maar lekker vond ik het niet. Ik weet dat je geen culinair hoogstandje hoeft te verwachten in een All-inclusive, maar dit mag echt beter.

"1 x en nooit meer"translate
Uleman
3.0
3.0

10/03/2008 onze koffer is opengebroken en is onze portemonnee gestolen met alles erin.
Melding gemaakt bij de receptie.De hele kamer is door ze overhoop gehaald, maar geen portemonnee. Niets stond meer op zijn plaats en wie heeft het kunnen opruimen jah WIJ een uur lang zijn we bezig geweesthet een beetje op orde te krijgen zodat we konden gaan slapen.Via Nederland alles geblokkeerd.
De volgende dag kwam de hostess ze had geen tijd om mee naar de politie te gaan, dus moesten we zelf maar gaan. Ja leuk we hebben geen geld dus hoe komen we daar en waar is het.Gelukkig heeft de hostess kunnen regelen nadat wij al wat voorwerk hadden gedaan dat iemand van de receptie met ons mee ging en ook de kosten van de taxi zou betalen. Zo is het ook inderdaad gegaan
Wij gaan nooit meer naar Tunesië alleen door deze ervaring maar ook de manier waarop je behandelt word als mens zijnde.
ECHT VERSCHRIKKELIJK !

Family
"Uitstekend Hotel. Prijs / kwaliteid perfect."translate
Schauvaerts - Van C...

09/19/2008 Zeer mooi hotel, vriendlijk personeel met of zonder fooi.
Lekker en gevarieerde keuken, voor elk wat wils, HACCP certificaat. Ligging ideaal, recht aan het strand, maar er zijn bijna geen winkels of restaurantjes in de buurt. Nieuwe medina en Haven Hammamet Yasmine op ongeveer 5 km, oude medina in het fort van Hammamet op 8 km. Taxi's staan aan het hotel te wachten en zijn goedkoop.
Nette en ruime kamers maar de afwerking kon iets beter, dit is wel te verwachten voor Tunesië.
Het personeel is gek van kinderen, ons zoontje van 2,5 jaar kreeg veel aandacht en iedereen was vriendelijk en behulpzaam.
Na 1u30 's nachts aangekomen en we mochten nog gaan eten ook al was het restaurant al lang gesloten.
Een echte aanrader.

"Aan te bevelen"translate
Jan Meis

09/18/2008 wij zijn net terug,2 volwassenen
Het personeel was wel vriendelijk,het eten was prima,gevarieerd en niet koud.Dagelijks kregen wij schone handdoeken en het bedgoed werd ook regelmatig vernieuwd.
De service was uitstekend.Wel hebben wij van te voren aan het kamermeisje een fooi gegeven en aan de obers ook regelmatig.
Ik vind het vreemd dat de Belgische bezoekers nagenoeg allen negatief oordelen en de Nederlandse niet

"Geen aanrader!!!!"translate
Kim Theunissen

09/15/2008 Wij zijn net terug van onze 12 daagse vakantie van dit hotel. Het hotel ligt aan het strand en heeft een mooi zwembad dit waren voor ons de enige twee pluspunten. Als je iets wilt gaan ondernemen zal je een taxi moeten nemen want als je het resort naar buiten loopt is er weinig te zien. De kamers zijn leuk maar worden niet goed schoon gemaakt en we kregen de indruk dat ze weinig waarde schenken aan de hygiene. Het eten was genoeg alleen jammer dat het bijna iedere dag hetzelfde was en dat het koud was. Het personeel geeft niet de indruk dat ze ook maar enige moeite voor je willen doen (dit geldt natuurlijk niet voor iedereen).
Als je iets van het land wilt zien gaan dan excursies doen vooral de 2daagse rondreis is erg leuk.
Al met al gaan wij niet meer terug naar Tunesie.

With partner, September 2008
"Leuke vakantie"translate
wim kocken

10/06/2008 Zijn eind september 2008 geweest, prima hotel,goed eten, leuke bediening.
Voor kinderen een waar paradijs, jammer als mensen iets naars meemaken, maar dat kan overal gebeuren, maar dan moet je niet afgeven op een hotel dat zijn 4 sterren meer dan waard is, ik zou iedereen die ik ken hier gerust naar toe laten gaan, een echte aanrader, ben dit jaar al 3 keer in Tunesie geweest, maar dit is echt TOP

What do you think of in-flight food?