Reviews Hotel Le Paradis Palace****

24 October 2014

Le Paradis Palace****
Reviews Hotel Le Paradis Palace****
Avenue de la Paix, 8050, Hammamet

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Le Paradis Palace****? Then have a look at the reviews of Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, written by other travelers.
Hotel Le Paradis Palace scores a 7.6 out of 10, based on 160 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Le Paradis Palace****? Have a look at the reviews of Hotel Le Paradis Palace**** in Hammamet, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 454 vacation photos of Hotel Le Paradis Palace**** on Zoover. You can take a look at 5 videos of Hotel Le Paradis Palace****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Le Paradis Palace**** Hammamet. You can be the first to add a review.

There are 160 reviews of Le Paradis Palace****

7.5
7.2
With partner, April 2009
"Wij gaan er nooit meer heen"translate
J.A. Lokken

04/05/2009 Wij waren er voor een golf clinic.
Eerst kregen we bij aankomst een bungalow buiten toegewezen, terwijl via de reis organisatie gesteld was dat zij alleen maar kamers gereserveerd hadden.
Verder was bij ons geld uit de bagage verdwenen.
Dit hotel is meer gericht op all-inclusive gasten dan op golfers.

With partner, April 2009
"We gaan er niet meer heen"translate
Mevr.M.Boersma-Drew...

04/04/2009 we waren er voor een golfclinic.
de receptie was niet klant vriendelijk.
zelf vonden we de kamer redelijk,het uitzicht was slecht(je keek bij de buren binnen)
het is een echt familie hotel.

With partner, 2009
"Ok"translate
jurek

01/05/2010 bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia bardzo ok wart polecenia

Find more information about Hotel Le Paradis Palace**** at:

Friends, January 2009
"Mooie lokatie, oogt gedateerd. 4 - 1 sterren!"translate
Paul S.
3.0

02/07/2009 Paradise Palace in Hammamet (Tunesie) is een mooie lokatie. Ondanks dat er niet veel te doen was (in febr. 2009) hebben we ons vermaakt. Veel weg geweest, zoals naar Tunis Stad en een 2 daagse trip naar het zuiden naar o.a. de woestijn en een deel van het decor van de eerste Star Wars-film (aanrader!). Het eten in P.P. is niet om naar huis te schrijven. Vaak hetzelfde, en alles smaakt naar 'niets', smakeloos en flauw. Toch knap als je dat voor elkaar krijgt! Service is goed, zeer vriendelijk personeel. Houd wel rekening dat koffie en thee wordt gezet van het drinkbare 'tap'water, waaraan cloor is toegevoegd, wat de koffie en thee laat smaken als afwaswater. In vergelijking met Fuga in Bodrum (Turkije) is P.P. een beetje een teleurstelling.
Tunesie zelf is echt mooi. Jammer is dat je overal (behalve in de Medina in Tunis Stad) wordt lastig gevallen door puberale verkopertjes, die voor 1 D jou het mooiste van de wereld willen aansmeren.

Friends
"Goed hotel maar onze kamer kon beter"translate
peter van eeghem

12/31/2008 In het hotel doet men veel inspanningen om de vakantieganger een aangenaam verblijf te bezorgen. Veel variatie in het eten maar het restaurant is nogal in refter-stijl. Onze kamer lag vlakbij een piepende molen en werd gekoeld met een stinkende airco! Na aandringen kregen we een nieuwe kamer. Onze vrienden hadden daarentegen een prima kamer. Mooi strand en toffe zwembaden!

Family
"Wat een topper echt een aanrader"translate
tyr-oner

12/07/2008 het was echt een top vakantie,
de mensen die over dit hotel zitten te zeiken de hebben waar schijnlijk een huisje te ver van het hele gebeuren gehad, wij hebben allemaal leuke mensen ontmoet waar wij nog steeds mee om gaan dit hotel is echt een aanrader voor het gehele gezin.....
Oja 1 ding kon wel wat beter en dat is dat er helemaal geen nederlandse animatie was en dat is alles.....

With partner
"Prima hotel"translate
Angèle Stout

11/05/2008 Het complex zat vol (circa 1300 mensen), maar door de ruime opzet hadden wij daar geen last van. De kamer was ruim en goed schoon. Het eten was niet onaardig, wat te verwachten is bij all-inclusive. Elke avond viel te kiezen uit verschillende soorten vlees en vis. Een deel van het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (zeker voor een vriendelijk gezicht of een paar dinar), maar sommigen (bijvoorbeeld het meisje bij de pannenkoeken en bepaalde mannen bij de zwembarbar) waren lui en onbeschoft. Jammer dat er weinig in de buurt van het hotel is. Echter, met de taxi (die niet duur is en voor de deur van het hotel staat) ben je zo in Hammamet en Hammamet Yasmine.

With partner, November 2008
"Nooit meer"translate
batist

01/11/2009 na vele keren in dit hotel geweest te zijn, is het na de verbouwing niet zijn 4 sterren waard.
het eten is goed maar de kamers niet vooral als je zeezicht hebt,s zomers herrie van het animatie team .trouwens het animatie team is helemaal nul sinds ze zijn overgegaan met het duitse ein zwei drei.
ook het vervoer van arke vanaf de luchthaven is pet.
nooit meer.

Family with older children, November 2008
"Vamos voltar ...."translate
Paula

12/14/2008 Le Paradis Palace em Hammamet - relação preço qualidade está mt bem... tencionamos voltar... fomos mt bem atendidas ... mt simpatia da parte de todos... Gostamos muito

Family
"Een topper"translate
Fam. Oelen

10/29/2008 Wij vonden het een super hotel en zeker een aanrader.
De mensen waren er erg vriendelijk. Met of zonder fooi zijn ze bereid veel voor je te doen.
Het eten was elke dag anders, alleen het ontbijt was standaard.
Het strand is op nog geen 50 meter afstand, en is erg mooi.
Wij waren niet in het hoogseizoen dus we hoeften niet al 's morgens vroeg handdoeken neer te leggen.
De kamers waren goed verzorgd en als er iets kapot was en je maakte een melding dan werd dat direct gerepareerd.
Het enige probleem (voor ons in ieder geval) is dat er slecht engels gesproken word. Ze spreken daar voornamelijk Duits en Frans en een beetje Italiaans.
Het restaurant was hygienisch, ze zijn voorzien van een HCCP keurmerk.
Wij zijn zeker van plan om terug te keren naar dit hotel.
In een woord was het dus TOP!

Which country do you prefer driving in?