Reviews Hotel Club Alla Turca****

29 July 2014

Club Alla Turca****
Reviews Hotel Club Alla Turca****
Gülp?nar Mah. Y?lmazer Sok. , TR-48840, Dalyan

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Club Alla Turca****? Then have a look at the reviews of Hotel Club Alla Turca**** in Dalyan, written by other travelers.
Hotel Club Alla Turca scores a 9.1 out of 10, based on 127 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Club Alla Turca****? Have a look at the reviews of Hotel Club Alla Turca**** in Dalyan, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 277 vacation photos of Hotel Club Alla Turca**** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Club Alla Turca****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Club Alla Turca**** Dalyan. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 127 reviews of Club Alla Turca****

8.8
With partner, May 2014
"Fantastische rustige plek"translate
De Backer Guido

05/19/2014 Rustige ligging met zicht op de bergen, prachtige natuur, mooi aangelegde
tuin, prachtige bomen en bloemen. Het hotel is gelegen in de omgeving
van een rivier, daarnaast loopt een wandelpad, op 10 minuten wandelen ben je in Dalyan. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het diner is zeer
uitgebreid. Het voorgerecht bestaat uit vele kleine hapjes. zeer lekker
zeer ruime keuze hoofdgerechten. Zeer uitgebreid dessertbuffet.
De kamers zijn eenvoudig maar zeer netjes.
Als je van rust houd en van lekker eten moet je naar hier komen.
Wij komen zeker terug;

With partner, March 2014
"Alles klopt hier!"translate
walter

05/08/2014 Eigenlijk wil ik helemaal niet opschrijven dat dit Hotel echt helemaal te gek is want anders gaat het nog druk worden :-). Maar ik kan het niet laten om dit Hotel een zeer hoge score te geven. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Service is uitstekend. Eten is echt een culinair hoogstandje en de kamers zijn mooi en ruim. Zwembad is schoon, mooi en heeft heerlijke bedjes. Wij hebben in Mei 8 dagen vakantie gevierd zonder enig minpuntje te melden. Alles klopt aan dit Hotel. De tuin is trouwens ook prachtig en daar zit dus gewoon een Ooievaar te broeden op haar nest. Poolbar is prima en je kan er allerlei drankjes krijgen. Als je op zoek bent naar een Hotel in een prachtige omgeving en niet zo massaal aanvoelt dan MOET je naar Alla Turca. Dalyan zelf is ook al adembenemend. Wij gaan zeker terug naar dit Hotel. Topper!

With partner, October 2013
"Prima hotel."translate
C.M. v.d. Heijde

11/01/2013 Eind oktober verbleven we in Hotel Alla Turca. We waren één van de laatste gasten, op 1 november gaat het hotel dicht. De kamer, geboekt via touroperator is ruim genoeg en zeker voor wat wij in Turkije gewend zijn luxe. Het kleine balkon is omsloten door palmen, dus geen uitzicht, Er wordt goed schoongemaakt en de handdoeken werden iedere dag vervangen. Prachtig zwembad. Ondanks het geringe aantal gasten was het buffet zeer uitgebreid en het eten was heerlijk! Ook 's morgens zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Shuttlebus naar Dalyan rijd 's morgens 3 keer. Temperatuur was eind oktober nog prima overdag, voor en na zonsondergang is het behoorlijk fris. Omdat de zon laag staat en achter de bergen verdwijnt was deze bij het hotel ongeveer een uur eerder onder dan in Dalyan. Wat we gemist hebben was een klein rekje om badkleding en badlakens te drogen.
Kan dit hotel van harte aanbevelen!

With partner, September 2013
"Heerlijke plek om tot rust te komen"translate
Rene vd Meij
3.0

09/22/2013 Hotel Club Alla Turca is een heerlijk hotel om tot rust te komen. Het heeft een heerlijk groot zwembad met rondom lekkere ligbedden. Deze bedjes hoef je niet om 7:00u al te reserveren. Het eten is goed tot zeer goed maar na een week wordt het eentonig. Onze kamer was heel mooi en ruim, schoonmaak is prima. Het hele hotel + tuin is zeer mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Het hotel ligt 10min lopen van het centrum van Dalyan, je hebt dus wel het gemak maar niet de overlast van het centrum. Dalyan is een leuk dorpje waar je leuke winkeltjes hebt met kleding en souveniers. Terrasjes om te eten en te drinken zijn er ruim voldoende. Iedere ochtend wordt er aan het eind van de haven op een houten terras om 10:00 de schildpadden gevoerd, stel je er niet te veel van voor maar het is leuk om ze een keer te zien. Het strand van Dalyan is mooi en bestaat uit zand, je kunt er een heerlijke wandeling maken over het strand v.v = 12km.
Een echte aanrader voor stellen zonder kinderen

Friends, September 2013
"Top hotel"translate
Peter en Marjan

09/23/2013 We waren hier begin september voor de 2e keer. Deze keer met vrienden. Het was wederom "TOP".
Er is echt niets negatief over dit hotel te vertellen. Het plaatsje Dalyan is, in vergelijking met vorig jaar, niet veel veranderd.

With partner, September 2013
"Toplocatie als je van rust, zon en natuur houdt"translate
S. Obma

09/19/2013 Hotel Club Alla Turca , is een eenvoudig, schoon hotel met vriendelijk personeel. De ligging is op loopafstand van het gezellige dorpje Dalyan, waar het s`avonds gezellig vertoeven is. Het eten is van prima kwaliteit en gevarieerd. De manager is desgevraagd altijd bereid uitstapjes voor je te regelen.

With partner, August 2013
"Fantastische plek"translate
Joke

10/22/2013 Club Alla Turca in Dalyan. Zeer schoon hotel. Kamers niet zo groot maar zeer schoon. Het eten voor zo'n klein hotel gevarieerd en zeer lekker. Veel amusehapjes Mooie ligging, in een paar minuten langs de rivier zo in Dalyan. Met een bootje langs de rivier bereik je binnen half uur het strand. Een hotel om tot rust te komen. Lekker zwembad. Altijd een bedje te krijgen. Er zijn wel muggen. Niet in de kamer, maar 's avonds Buiten en als je langs de rivier loopt.

Family with older children, August 2013
"Super hotel"translate
vercruysse tania

08/27/2013 rustig, lekker eten, geen massa toerisme, zalig wandelen langs rivier naar dalyan, super vriendelijke mensen, niet opdringerig, mooie propere kamers, rustig zwembad, geen gevecht voor ligzetels, gemoedelijke sfeer,
prachtige omgeving, mooie excursies, lekkere, verzorgde& betaalbare snacks in hotel !!............ het enige minpuntje vonden wij de muziek van poolbar en snackbar was door elkaar hoorbaar!! voor de jeugd rustige buurt !! mss te rustig!!

Family with older children, July 2013
"Weg van de massa en drukte en toch boeiend"translate
Herman Vanbeckevoor...

07/13/2013 Touroperator had onze wensen goed begrepen: weg van de massa en drukte en toch boeiend.
Zeer rustig hotel, prachtig zwembad waar je ook nog echt (rustig) kan zwemmen, geen wedijver om badstoelen - nooit overbezet. Zeer rustige tuin met luxe-pergola's. Zeer lekker Turks eten en zeer mooi gepresenteerd.
Ook 's avonds en 's nachts heel rustig. Voor een bruisend nachtleven (discotheek etc. ....) ben je hier aan het verkeerde adres.
Zalige omgeving: leuk centrum (Dalyan) op 15 min wandelen langs het water. Veel excursiemogelijkheden aan correcte (lage) prijzen - kijk even rond voor je beslist - aanrader is Uncle Eric (verkoper langs het water) van een lokaal reisbureau. Vriendelijke mensen: verkopen graag (afbieden !!) zonder opdringerig te worden. Lokale terrassen en restaurants zijn echt niet duur.

With partner, June 2013
"Geweldige plek,voor herhaling vatbaar"translate
Henny van de Perre

02/18/2014 Het Hotels is een dikke 9 ,vriendelijk behulpzaam personeel,het eten is geweldig,zeker geen vreetschuur maar een 5 sterren restaurant.

Wij gaan weer terug en gan er weer dik en dwars van genieten

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next