Reviews Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****

Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****
1 Review
Reviews Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****
Alanya

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****? Then have a look at the reviews of Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa***** in Alanya, written by other travelers.
Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa scores a 8.0 out of 10, based on 1 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****? Have a look at the reviews of Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa***** in Alanya, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 6 vacation photos of Hotel Alan Xafira Deluxe Resort & Spa***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Alan Xafira Deluxe Resort & Spa***** Alanya. You can be the first to add a review.

1 Review in Alan Xafira Deluxe Resort & Spa*****

1 Review
Family with young children, June 2014
"Topper in wording"translate
Fam. België

07/19/2014 Ik schat dat we ongeveer met 15 gasten waren, die eerste dag en uiteindelijk zijn we met z'n 9 overgebleven na de eerste nacht. Er waren maar enkele kamers echt af. Ondanks deze situatie van een onaf hotel, heeft Eveline ons met prima service verzorgd zodat we een upgrade kregen met 2 mooie kamers i.p.v. 1 familiekamer. … en ja, het hoofdrestaurant was niet af, geen winkeltjes, geen hamam, geen midnightsnack … maar daarentegen kregen we een hotel voor pakweg 1000 gasten met een bezetting van enkelen. Een super mooi zwembad, een vriendelijk animatie-team en personeel vrijwel privé ter onzer beschikking. Gaandeweg kwamen er druppelsgewijs gasten bij en ook de voorzieningen werden uitgebreid. Dag 3 kregen we een volwaardig en zeer verzorgd buffet. Ter vervanging van het Aquapark in aanbouw konden we gebruik maken van een uitgebreid aquapark in de buurt, met shuttleservice. Dit tot vreugde van onze kinderen. Het Alan Xafira zal zeker uitgroeien tot één van de betere hotels in de buurt.