Reviews Hotel IC Green Palace*****

1 October 2014

IC Green Palace*****
Reviews Hotel IC Green Palace*****
Ozlu Koyu No 258, TR-07110, Antalya

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel IC Green Palace*****? Then have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, written by other travelers.
Hotel IC Green Palace scores a 8.9 out of 10, based on 865 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel IC Green Palace*****? Have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 601 vacation photos of Hotel IC Green Palace***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel IC Green Palace*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for IC Green Palace***** Antalya. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 865 reviews of IC Green Palace*****

8.7
Group trip, September 2014
"Voor de 3e keer achter elkaar"translate
Coen

09/26/2014 Voor het 3e achtereenvolgende jaar de vakantie hier doorgebracht. We hebben het weer prima naar ons zin gehad en het ontbrak aan niets. Supervriendelijke bediening en niets is teveel voor het personeel wat regelmatig dagen maakt van 16 uur.
Totaal geen last gehad van Russen of overige gasten.
We hadden een modelkamer die als voorbeeld diende voor de verbouwing van komende winter. De foto's heb ik toegevoegd.
Ik denk dat we ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.

Friends, September 2014
"Onhygiënisch, verbaasd over de hoge beoordeling"translate
M. Peute
1.0
1.0

09/24/2014 Dit is de vierde keer dat ik in dit hotel verblijf. De eerste drie keer waren heel goed bevallen, maar sinds dit jaar is het niet schoon en hebben wij het hierdoor niet naar ons zin gehad.

De toiletten waren heel smerig, de openbare toiletten en terras ook. Het eten was lauw, met z'n vieren hebben we allemaal diarree gehad. Als er niks vernaderd ten opzichte van vorige jaren komen wij zeker niet terug in dit hotel.

With partner, August 2014
"Vakantie met een kant tekening."translate
Henk

09/02/2014 Wij zijn net terug van onze vakantie. voor de 8e maal dit hotel geboekt en heerlijk genoten van het weer de zwembaden en geweldige service. Jammer van Russen voor het eerst dit jaar, de ongelofelijke arrogantie en onbeschoftheid waarmee deze mensen zich over het park begeven is echt buiten proportie. Twee voorbeelden (overigens kan er nog wel meer melden) het relax bad wat met grote borden staat aangegeven als rust veranderd in twee tellen in een speeltuin van ouderen en kinderen die een balspel doen met grote hoeveelheden geluid en rumoer. Het eten van deze mensen slaat echt alles diverse bezoekers staan netjes te wachten op vlees wat op heerlijke wijze word bereid op de BBQ, vervolgens komt er een Russische bezoeker die de gehele pan leeg maakt en andere weer opnieuw laat wachten. Bij vertrek blijkt het grootste deel van het gehaalde eten gewoon blijft staan.
Jammer om te zien en als dit de nieuwe trend is gaan wij zeker nadenken voordat wij volgend jaar weer boeken.

Find more information about Hotel IC Green Palace***** at:

Family with young children, August 2014
"Goed hotel"translate
Claudia Timmerman

08/30/2014 We zijn acht dagen in IC Green geweest. Blijf je langer? Wellicht dan slim om ook excursies te boeken of zelf iets te regelen. De omgeving van het hotel is echt een toeristische strip. Prijs/ kwaliteit is goed. Wij hebben de hele week buffet gegeten. Van de mogelijkheid om a la carte te eten geen gebruik gemaakt. Geen dag hetzelfde gegeten. Er wordt elke dag vlees of vis buiten bereid (bv BBQ). Goede bediening wat betreft drank, werken keihard, maar ondanks de drukte altijd een vriendelijke lach en een dolletje met de kinderen. Heel fijn. Wij hadden twee persoons kamer zijn vieren . De bedden zijn heel breed. En een van de kinderen sliep op een stretcher, het ander op een uitklapstoel. Zij hebben prima geslapen. Wij wat minder. De matrassen ogen nieuw en goed, maar echt...de veren prikten in mijn rug. Echt pijnlijk! Zwembad en strand is top. Er zijn 5 zwembaden en een klein peuterbadje. Helemaal goed. Genoeg parasols, en ligbedden. Reserveren met handdoeken niet nodig. Gebeurd wel!

Family with older children, August 2014
"Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!"translate
simone

08/14/2014 Wij zijn net terug van een weekje IC Green Palace. Ons tweede bezoek aan dit hotel. Perfecte prijs t.o.v. het gebodene. Dit hotel is een goedkoper hotel in Lara/Kundu t.o.v. andere hotels dus ook een andere beleving. In het hoogseizoen geen last gehad van de Russen. Ze waren er wel maar zeker niet als vervelend ervaren. Het hotel heeft fantastische tuinen en zwembaden, zeer vriendelijk personeel en het eten smaakt heerlijk. Elke dag weer een feest. Wel B-merken alcoholische drank en dat proef je. Cocktails smaken niet lekker doch de wijn is goed te drinken. Frisdrank wel gewoon A-merk. Handdoek leggen idd noodzakelijk als je met meer dan twee personen bent. Wil je dit voorkomen boek dan een villa. Heb je een eigen eilandje met bedjes. Dame bij GR heel erg behulpzaam. Leuk animatieteam, leuke bandjes 's avonds en leuke shows. Koffiebar heel erg lekker. De naastgelegen ondernemer aan het strand (parasailing e.d.) is een sjacheraar. Opletten dus. Perfecte vakantie gehad. Aanrader.

Friends, July 2014
"Veel Russen"translate
chris van de looij
2.0

08/13/2014 Bediening is goed ,eten kan meer variatie hebben.Is Erg druk in het hoog seizoen veel brutale en eten verspillende Russen en Turken.
Luide muziek.
Het meest belangrijke punt.De gladde tegels rondom elk zwembad levensgevaarlijk.We hebben veel mensen zien vallen.Ook hier het bekende handdoek leggen en stoelen reserveren met kleding in het restaurant.Het hotel is gedateerd maar de kamers zijn prima en het personeel ook.Prijs kwaliteit is niet goed te duur voor het gebodene.Volgende keer maar niet meer naar toe.

Family with young children, July 2014
"Prachtig aangelegd hotel"translate
Cleiren

07/26/2014 Mooi hotel met prachtig aangelegde tuin. Vele zwembaden van kinderbad tot relaxpool. Het eten is wel van prima kwaliteit hoewel er dagelijks weinig wordt gevarieerd. Koffie bar is echt van uitmuntende kwaliteit! Verder mooi zandstrand, vele bars en eetmogelijkheden door de dag. Kortom mooi hotel met voor ieder wat wils.

Family with young children, July 2014
"Super vakantie!"translate
Familie Grit

07/17/2014 Wij zijn van 3 tot en met 14 juli naar IC Green geweest met onze kids en hebben een geweldige vakantie gehad. Iedere dag was genieten van de mooie tuinen, zwembaden en ligging aan het strand. De kids konden geen genoeg krijgen van de glijbanen en miniclub waar ze heel leuk werden vermaakt. Eten en drinken in overvloed en genoeg variatie, minibar werd iedere dag netjes bijgevuld. Persoonlijk begrijp ik niks van de negatieve reacties over bijvoorbeeld het personeel, deze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Als je mensen met respect behandeld krijg je respect terug. En als er problemen zijn stap gewoon naar de receptie dan doen ze er alles aan om het snel op te lossen. Nogmaals, de prijs/kwaliteit is perfect en mensen als je twijfelt gewoon boeken.

June 2014
"Heerlijk! Helemaal af!"translate
Wilma

07/14/2014 Voor ons was dit de eerste keer in Turkije en ook de eerste kennismaking met de all inclusive formule. IC Green Palace is een prachtig complex met een schitterende tuin. Anders dan de meeste hotels in de omgeving, tellen de gebouwen niet meer dan vier verdiepingen, waardoor het minder massaal aan doet. Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Helaas werd dit door de overwegend Russische gasten nauwelijks gewaardeerd. Het eten smaakte gewoon goed. Binnen was dit in een buffetvorm met een enorme keuze, en buiten ook nog live cooking. Heerlijk allemaal! De kamers zijn schoon en netjes. Wij hebben heerlijk geslapen, en geen last gehad van een te hard matras. Ook het strand en de zwembaden zijn geweldig.

With partner, June 2014
"Heerlijke vakantie"translate
Chris Keuben

06/30/2014 Dit hotel heeft t.o.z. van de andere hotels in Lara een heerlijke vrije ligging - zeeeeeer grote mooie tuin met diverse zwembaden incl. aparte zwembad met glijbanen voor de kids waardoor het niet zo massaal lijkt goed rolstoel vriendelijk incl. zwembad met diverse voorzieningen hiervoor - zeer ruime fijne zandstrand - goed/prettig animatie team - een kindvriendelijk hotel - goede professionele shows sàvonds - zeer goede liveband gehoord - eten goed en meer dan voldoende maar hebben het wel eens beter gehad (over het algemeen kleinere hotels) ontbijt met onbeperkt vers geperste sinasappelsap - personeel niets op aan te merken - kamers prima alleen de bedden zoals ik al gelezen had voor mij te hard (algemeen probleem bij hotels Turkije) heb dit gemeld bij receptie en is er een extra dekbed op het matras gelegd wat net voldoende was - over het algemeen werd gebouw/zwembaden/tuin/sanitair zeer goed bijgehouden - wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What is most important to you when choosing a city break?