Reviews Hotel IC Green Palace*****

2 September 2014

IC Green Palace*****
Reviews Hotel IC Green Palace*****
Ozlu Koyu No 258, TR-07110, Antalya

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel IC Green Palace*****? Then have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, written by other travelers.
Hotel IC Green Palace scores a 8.9 out of 10, based on 862 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel IC Green Palace*****? Have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 593 vacation photos of Hotel IC Green Palace***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel IC Green Palace*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for IC Green Palace***** Antalya. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 862 reviews of IC Green Palace*****

8.5
8.4
Family with young children, August 2014
"Goed hotel"translate
Claudia Timmerman

08/30/2014 We zijn acht dagen in IC Green geweest. Blijf je langer? Wellicht dan slim om ook excursies te boeken of zelf iets te regelen. De omgeving van het hotel is echt een toeristische strip. Prijs/ kwaliteit is goed. Wij hebben de hele week buffet gegeten. Van de mogelijkheid om a la carte te eten geen gebruik gemaakt. Geen dag hetzelfde gegeten. Er wordt elke dag vlees of vis buiten bereid (bv BBQ). Goede bediening wat betreft drank, werken keihard, maar ondanks de drukte altijd een vriendelijke lach en een dolletje met de kinderen. Heel fijn. Wij hadden twee persoons kamer zijn vieren . De bedden zijn heel breed. En een van de kinderen sliep op een stretcher, het ander op een uitklapstoel. Zij hebben prima geslapen. Wij wat minder. De matrassen ogen nieuw en goed, maar echt...de veren prikten in mijn rug. Echt pijnlijk! Zwembad en strand is top. Er zijn 5 zwembaden en een klein peuterbadje. Helemaal goed. Genoeg parasols, en ligbedden. Reserveren met handdoeken niet nodig. Gebeurd wel!

Family with older children, August 2014
"Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!"translate
simone

08/14/2014 Wij zijn net terug van een weekje IC Green Palace. Ons tweede bezoek aan dit hotel. Perfecte prijs t.o.v. het gebodene. Dit hotel is een goedkoper hotel in Lara/Kundu t.o.v. andere hotels dus ook een andere beleving. In het hoogseizoen geen last gehad van de Russen. Ze waren er wel maar zeker niet als vervelend ervaren. Het hotel heeft fantastische tuinen en zwembaden, zeer vriendelijk personeel en het eten smaakt heerlijk. Elke dag weer een feest. Wel B-merken alcoholische drank en dat proef je. Cocktails smaken niet lekker doch de wijn is goed te drinken. Frisdrank wel gewoon A-merk. Handdoek leggen idd noodzakelijk als je met meer dan twee personen bent. Wil je dit voorkomen boek dan een villa. Heb je een eigen eilandje met bedjes. Dame bij GR heel erg behulpzaam. Leuk animatieteam, leuke bandjes 's avonds en leuke shows. Koffiebar heel erg lekker. De naastgelegen ondernemer aan het strand (parasailing e.d.) is een sjacheraar. Opletten dus. Perfecte vakantie gehad. Aanrader.

Friends, July 2014
"Veel Russen"translate
chris van de looij
2.0

08/13/2014 Bediening is goed ,eten kan meer variatie hebben.Is Erg druk in het hoog seizoen veel brutale en eten verspillende Russen en Turken.
Luide muziek.
Het meest belangrijke punt.De gladde tegels rondom elk zwembad levensgevaarlijk.We hebben veel mensen zien vallen.Ook hier het bekende handdoek leggen en stoelen reserveren met kleding in het restaurant.Het hotel is gedateerd maar de kamers zijn prima en het personeel ook.Prijs kwaliteit is niet goed te duur voor het gebodene.Volgende keer maar niet meer naar toe.

Find more information about Hotel IC Green Palace***** at:

Family with young children, July 2014
"Prachtig aangelegd hotel"translate
Cleiren

07/26/2014 Mooi hotel met prachtig aangelegde tuin. Vele zwembaden van kinderbad tot relaxpool. Het eten is wel van prima kwaliteit hoewel er dagelijks weinig wordt gevarieerd. Koffie bar is echt van uitmuntende kwaliteit! Verder mooi zandstrand, vele bars en eetmogelijkheden door de dag. Kortom mooi hotel met voor ieder wat wils.

Family with young children, July 2014
"Super vakantie!"translate
Familie Grit

07/17/2014 Wij zijn van 3 tot en met 14 juli naar IC Green geweest met onze kids en hebben een geweldige vakantie gehad. Iedere dag was genieten van de mooie tuinen, zwembaden en ligging aan het strand. De kids konden geen genoeg krijgen van de glijbanen en miniclub waar ze heel leuk werden vermaakt. Eten en drinken in overvloed en genoeg variatie, minibar werd iedere dag netjes bijgevuld. Persoonlijk begrijp ik niks van de negatieve reacties over bijvoorbeeld het personeel, deze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Als je mensen met respect behandeld krijg je respect terug. En als er problemen zijn stap gewoon naar de receptie dan doen ze er alles aan om het snel op te lossen. Nogmaals, de prijs/kwaliteit is perfect en mensen als je twijfelt gewoon boeken.

June 2014
"Heerlijk! Helemaal af!"translate
Wilma

07/14/2014 Voor ons was dit de eerste keer in Turkije en ook de eerste kennismaking met de all inclusive formule. IC Green Palace is een prachtig complex met een schitterende tuin. Anders dan de meeste hotels in de omgeving, tellen de gebouwen niet meer dan vier verdiepingen, waardoor het minder massaal aan doet. Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Helaas werd dit door de overwegend Russische gasten nauwelijks gewaardeerd. Het eten smaakte gewoon goed. Binnen was dit in een buffetvorm met een enorme keuze, en buiten ook nog live cooking. Heerlijk allemaal! De kamers zijn schoon en netjes. Wij hebben heerlijk geslapen, en geen last gehad van een te hard matras. Ook het strand en de zwembaden zijn geweldig.

"Heerlijke vakantie"translate
Chris Keuben

06/30/2014 Dit hotel heeft t.o.z. van de andere hotels in Lara een heerlijke vrije ligging - zeeeeeer grote mooie tuin met diverse zwembaden incl. aparte zwembad met glijbanen voor de kids waardoor het niet zo massaal lijkt goed rolstoel vriendelijk incl. zwembad met diverse voorzieningen hiervoor - zeer ruime fijne zandstrand - goed/prettig animatie team - een kindvriendelijk hotel - goede professionele shows sàvonds - zeer goede liveband gehoord - eten goed en meer dan voldoende maar hebben het wel eens beter gehad (over het algemeen kleinere hotels) ontbijt met onbeperkt vers geperste sinasappelsap - personeel niets op aan te merken - kamers prima alleen de bedden zoals ik al gelezen had voor mij te hard (algemeen probleem bij hotels Turkije) heb dit gemeld bij receptie en is er een extra dekbed op het matras gelegd wat net voldoende was - over het algemeen werd gebouw/zwembaden/tuin/sanitair zeer goed bijgehouden - wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad.

"Slapeloze nachten"translate
Saskia Heldens
1.0

06/22/2014 Als je van feesten houdt is dit hotel prima, elke avond disco tot 2.00 uur, het gedreun van de muziek is volgens mij in elke kamer te horen. Dit hebben wij op de vele lokaties die wij bezocht hebben nog nooit meegemaakt. Bij de receptie hierover geklaagd, de eerste nacht was de muziek inderdaad iets rustiger maar de nacht erna gewoon weer hetzelfde. Volgens mij hoor je dit ook in bijna elke kamer behalve de huisjes die apart in de tuin liggen misschien. Wij zitten op de tweede verdieping en de disco ligt op -2. Daarnaast zijn de kamers heel erg gehorig, sinds gistermorgen om 5.00 uur wakker geworden van het gesnurk van de buurman. Dus eerst tot 2.00 uur een beat die je uit de slaap houdt en vervolgens als je pech hebt de buren die je weer wakker maken. Wij zijn blij dat we overmorgen naar huis mogen.

"10 keer geweest, en we gaan volgend jaar weer"translate
H.Couwenberg

07/22/2014 Alles maar ook alles is voortreffelijk, je wordt er nog echt als gast behandeld.
gastheerschap staat boven aan de lijst bij het personeel, en de koks verdienen een pluim, het eten is gevarieerd en lekker, buiten kan je genieten van Show Cooking en niet te vergeten de BBQ, het koffie cafeetje is uniek in zijn koffievariaties en Barista's.
Ik heb gehoord dat ze eind van het jaar 5mnd dicht gaan voor een grote renovatie, dus ik laat me volgend jaar verassen.

Travelling alone, June 2014
"Zeer mooi complex"translate
Wim

07/06/2014 Ik was er in de periode 14/6 t/m 29/6. Hier heerst een gemoedelijke sfeer. Veel Nederlanders/Engelsen en een hand vol Russen, en daar hoef ik niet meer iets over te zeggen.Diverse zwembaden omgeven door een schitterende tuin. Had een 2 persoonskaner maar op het balkon kon amper 1 persoon zich begeven. Eten was goed, bovendien was er showcooking. Er was ook een relaxpool, was verboden voor kinderen onder de 12 jaar, maar daar werd niet op gelet, zeker in de 15 dagen daar 7 maal huilende en krijsende kinderen onder de 12 jaar meegemaakt. Tenslotte voor 7.00 waren alle ligstoelen bedekt met een handdoek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: