Reviews Hotel IC Green Palace*****

23 July 2014

IC Green Palace*****
Reviews Hotel IC Green Palace*****
Ozlu Koyu No 258, TR-07110, Antalya

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel IC Green Palace*****? Then have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, written by other travelers.
Hotel IC Green Palace scores a 8.9 out of 10, based on 853 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel IC Green Palace*****? Have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 593 vacation photos of Hotel IC Green Palace***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel IC Green Palace*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for IC Green Palace***** Antalya. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 853 reviews of IC Green Palace*****

8.5
8.6
Family with young children, July 2014
"Super vakantie!"translate
Familie Grit

07/17/2014 Wij zijn van 3 tot en met 14 juli naar IC Green geweest met onze kids en hebben een geweldige vakantie gehad. Iedere dag was genieten van de mooie tuinen, zwembaden en ligging aan het strand. De kids konden geen genoeg krijgen van de glijbanen en miniclub waar ze heel leuk werden vermaakt. Eten en drinken in overvloed en genoeg variatie, minibar werd iedere dag netjes bijgevuld. Persoonlijk begrijp ik niks van de negatieve reacties over bijvoorbeeld het personeel, deze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Als je mensen met respect behandeld krijg je respect terug. En als er problemen zijn stap gewoon naar de receptie dan doen ze er alles aan om het snel op te lossen. Nogmaals, de prijs/kwaliteit is perfect en mensen als je twijfelt gewoon boeken.

June 2014
"Heerlijk! Helemaal af!"translate
Wilma

07/14/2014 Voor ons was dit de eerste keer in Turkije en ook de eerste kennismaking met de all inclusive formule. IC Green Palace is een prachtig complex met een schitterende tuin. Anders dan de meeste hotels in de omgeving, tellen de gebouwen niet meer dan vier verdiepingen, waardoor het minder massaal aan doet. Het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Helaas werd dit door de overwegend Russische gasten nauwelijks gewaardeerd. Het eten smaakte gewoon goed. Binnen was dit in een buffetvorm met een enorme keuze, en buiten ook nog live cooking. Heerlijk allemaal! De kamers zijn schoon en netjes. Wij hebben heerlijk geslapen, en geen last gehad van een te hard matras. Ook het strand en de zwembaden zijn geweldig.

With partner, June 2014
"Heerlijke vakantie"translate
Chris Keuben

06/30/2014 Dit hotel heeft t.o.z. van de andere hotels in Lara een heerlijke vrije ligging - zeeeeeer grote mooie tuin met diverse zwembaden incl. aparte zwembad met glijbanen voor de kids waardoor het niet zo massaal lijkt goed rolstoel vriendelijk incl. zwembad met diverse voorzieningen hiervoor - zeer ruime fijne zandstrand - goed/prettig animatie team - een kindvriendelijk hotel - goede professionele shows sàvonds - zeer goede liveband gehoord - eten goed en meer dan voldoende maar hebben het wel eens beter gehad (over het algemeen kleinere hotels) ontbijt met onbeperkt vers geperste sinasappelsap - personeel niets op aan te merken - kamers prima alleen de bedden zoals ik al gelezen had voor mij te hard (algemeen probleem bij hotels Turkije) heb dit gemeld bij receptie en is er een extra dekbed op het matras gelegd wat net voldoende was - over het algemeen werd gebouw/zwembaden/tuin/sanitair zeer goed bijgehouden - wij hebben hier 8 heerlijke dagen gehad.

Find more information about Hotel IC Green Palace***** at:

With partner, June 2014
"Slapeloze nachten"translate
Saskia Heldens
3.0
1.0

06/22/2014 Als je van feesten houdt is dit hotel prima, elke avond disco tot 2.00 uur, het gedreun van de muziek is volgens mij in elke kamer te horen. Dit hebben wij op de vele lokaties die wij bezocht hebben nog nooit meegemaakt. Bij de receptie hierover geklaagd, de eerste nacht was de muziek inderdaad iets rustiger maar de nacht erna gewoon weer hetzelfde. Volgens mij hoor je dit ook in bijna elke kamer behalve de huisjes die apart in de tuin liggen misschien. Wij zitten op de tweede verdieping en de disco ligt op -2. Daarnaast zijn de kamers heel erg gehorig, sinds gistermorgen om 5.00 uur wakker geworden van het gesnurk van de buurman. Dus eerst tot 2.00 uur een beat die je uit de slaap houdt en vervolgens als je pech hebt de buren die je weer wakker maken. Wij zijn blij dat we overmorgen naar huis mogen.

Travelling alone, June 2014
"Zeer mooi complex"translate
Wim

07/06/2014 Ik was er in de periode 14/6 t/m 29/6. Hier heerst een gemoedelijke sfeer. Veel Nederlanders/Engelsen en een hand vol Russen, en daar hoef ik niet meer iets over te zeggen.Diverse zwembaden omgeven door een schitterende tuin. Had een 2 persoonskaner maar op het balkon kon amper 1 persoon zich begeven. Eten was goed, bovendien was er showcooking. Er was ook een relaxpool, was verboden voor kinderen onder de 12 jaar, maar daar werd niet op gelet, zeker in de 15 dagen daar 7 maal huilende en krijsende kinderen onder de 12 jaar meegemaakt. Tenslotte voor 7.00 waren alle ligstoelen bedekt met een handdoek

Family with young children, May 2014
"Relaxed, mooie tuin, niet massaal"translate
C de haard

05/31/2014 Heel fijn hotel, wel wat Russen, niet storend, ook veel Nederlanders en die kunnen zich ook niet altijd gedragen... De tuin doet je denken aan Bali, heerlijk luxe en rustgevend. Ik raad dit hotel echt aan, vorig jaar Delphin Palace bezocht. Dit hotel vonden wij echt beter! En ook nog voordeliger.

With partner, May 2014
"Prima kwaliteit voor de prijs"translate
aerts169

05/21/2014 wifi is goed te gebruiken. alleen bij het ic cafe is er totaal geen ontvangst. jammer.
verder geen klachten voor zo'n goed 5 sterren hotel

Family with young children, May 2014
"Heerlijk met wat minpuntjes"translate
JVD

05/13/2014 Het is een mooi resort, lekker ruim buiten met een heerlijke tuin en doordat de zwembaden zo verveeld zijn keuze genoeg om te gaan liggen. We hebben geen stoelen hoeven reserveren smorgens, ideaal.
Het eten is prima, voldoende keus met binnen bereid eten en buiten vers eten wat daar voor je gemaakt wordt. 6 a la carte restaurants waarvan 3 betaald, dit vind ik onzin gezien het feit dat je al zoveel betaald voor het resort.
Het enige dikke vette minpunt zijn de bedden. Deze zijn vreselijk hard. Wij hebben hier allemaal niet van kunnen slapen, zelfs pijn van in mijn heupen gekregen! En als je een kamer boekt met 2 kinderen krijg je een gewone 2 persoonskamer met 4 bedden in de kamer gepropt, dus geen ruimte voor kleding voor 4 personen en absoluut geen ruimte om te lopen!
Hier mogen ze absoluut iets aan doen.
Verder prima resort, met vriendelijk personeel, wat gebrekkig Engels praat, zelfs bij de receptie.

Group trip, May 2014
"Super genoten..!!!"translate
anja

05/21/2014 Wij gaan eigenlijk nooit ergens heen voor de 2e keer, maar dit resort is zo geweldig dat we dit jaar weer zijn geweest en nu met de hele familie. Wij hebben ook deze keer echt geen minpunten kunnen ontdekken. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie zwembaden, schone kamers, prachtig park en een mooi strand. Ik vond het bed ook iets te hard, maar als je dat aangeeft bij de receptie krijg je gelijk een matrasje of een soort zacht dekbed boven op je matras gelegd. Prima geregeld en lekker geslapen. Er is zelfs een buffet voor kinderen met yogurtjes, potjes fruit en noem maar op. Kortom boeken maar iedereen!!

Friends, 2014
"All inclusive hotel maar met dat beetje extra"translate
Grietje

05/07/2014 Geweldige ligging, met privé strand. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Schoon, prachtige tuin. Je wordt hier als vrouw zijnde totaal niet lastig gevallen. Alles is er om een weekje in de watten gelegd te worden.menige minpunt: de bedden zijn wat hard voor de normale mens. Je kunt hier zowel met als zonder kinderen een geweldige tijd hebben.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next