Reviews Hotel IC Green Palace*****

22 December 2014

IC Green Palace*****
Reviews Hotel IC Green Palace*****
Ozlu Koyu No 258, TR-07110, Antalya

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel IC Green Palace*****? Then have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, written by other travelers.
Hotel IC Green Palace scores a 8.8 out of 10, based on 873 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel IC Green Palace*****? Have a look at the reviews of Hotel IC Green Palace***** in Antalya, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 600 vacation photos of Hotel IC Green Palace***** on Zoover. You can take a look at 3 videos of Hotel IC Green Palace*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for IC Green Palace***** Antalya. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 873 reviews of IC Green Palace*****

With partner, October 2014
"Eten was een van de slechtste hotels voor ons"translate
kamer 3054

10/26/2014 Wij zijn reeds 10 keer in Turkije geweest en mooie hotels gehad na alle positieve beoordeelingen van dit hotel te lezen toch eens mijn mening geven , de mooiste tuin van alle hotels , het eten voor ons 4/10 dus zegt genoeg , buiten seizoen voor herhaling vatbaar kom je in de herfstvakantie zoals nu en met grote groepen hier aanwezig blijf hier weg uit dit hotel want je krijgt een stress vakantie na klacht aan receptie steken ze hun schouders en begrijpen ons maar kunnen niets doen dus voor ons wij komen hier in dit hotel nooit meer terug.

With partner, October 2014
"Maakt de verwachtingen niet waar"translate
Walter

10/31/2014 Housekeeping pover, kamer werd niet gepoetst, lakens niet vervangen tenzij men dit na een week ging vragen. Hotel werd overstelpt door een evenement boeking van een week die alle prioriteit kreeg maar ook impact had op het aanbod naar de normale toeristen: eentonig buffet, geen afwisseling, steeds kip, checken nuggets en hamburgers. Wel mooie tuin en zwembaden en restaurant en barporsoneel zijn zeer gedienstig. Animatie zo goed als onbestaande. Willen we nog terug gaan, neen. Voor deze prijs kan je betere hotels krijgen.

October 2014
"Te hoge beoordeling"translate
Julienne
2.0
2.0

10/29/2014 Diverse hotels in Turkije gehad, maar dit hotel voor ons nooit meer. Ten eerste hebben we betaald voor een familiekamer, echter deze nooit gekregen. Het eten was slecht, weinig variatie en koud.. Toen het slecht weer was, kon je alleen in het restaurant eten krijgen. Terwijl je betaalt voor een all-in prijs waarin ook de snackbar, de ijscobar en de turkse pizza's open moeten zijn!! Op de website stond dat er een heel animatieteam voor je klaar staat en dat er leuke dingen worden georganiseerd. Hele vakantie geen animatieteam gezien???? Ook werd er niks georganiseerd.. Verder was het zwembad verschrikkelijk koud waardoor je niet kon zwemmen, er zat dus ook niemand in het zwembad. Aan het personeel kon je merken dat het seizoen bijna afgelopen was, veel medewerkers waren suf en en chaggerijnig. Een enkeling was enthousiast!!

Find more information about Hotel IC Green Palace***** at:

Friends, October 2014
"Achteruit gegaan"translate
Anna

10/15/2014 Voor de 3de keer geweest,maar wat een verschil met mei 2012.
Veel minder schoonmaakpersoneel,openbare toiletten waren zelfs vies en stonken.
Eten was minder uitgebreid en weinig variatie,oogde veel goedkoper allemaal.Koffiebar minder luxe geworden,snackbar is geen bediening meer en sober eten.Turkse mevrouw die heerlijke Turkse wraps maakte was er niet meer.Cocktails worden ook niet meer geshaked,waren ook niet meer zo goed.
Toch blijft het een prachtig resort,mooie tuin en prettige sfeer. De zee was heerlijk in oktober en het personeel was moe maar blijft vriendelijk.Veel Russen,maar daar stoor ik me niet aan,gewoon negeren en je eigen feestje vieren.

Family with young children, October 2014
"Mooi park,slecht eten."translate
Aloysius

10/19/2014 Mooi gelegen park, maar een 8,9 is 2 punten te hoog, zeker als je eten vergelijkt met Clubmed of Voyage, voor mij zeker geen 2e keer...

Group trip, September 2014
"Voor de 3e keer achter elkaar"translate
Coen

09/26/2014 Voor het 3e achtereenvolgende jaar de vakantie hier doorgebracht. We hebben het weer prima naar ons zin gehad en het ontbrak aan niets. Supervriendelijke bediening en niets is teveel voor het personeel wat regelmatig dagen maakt van 16 uur.
Totaal geen last gehad van Russen of overige gasten.
We hadden een modelkamer die als voorbeeld diende voor de verbouwing van komende winter. De foto's heb ik toegevoegd.
Ik denk dat we ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.

Friends, September 2014
"Onhygiënisch, verbaasd over de hoge beoordeling"translate
M. Peute
3.0
1.0
1.0

09/24/2014 Dit is de vierde keer dat ik in dit hotel verblijf. De eerste drie keer waren heel goed bevallen, maar sinds dit jaar is het niet schoon en hebben wij het hierdoor niet naar ons zin gehad.

De toiletten waren heel smerig, de openbare toiletten en terras ook. Het eten was lauw, met z'n vieren hebben we allemaal diarree gehad. Als er niks vernaderd ten opzichte van vorige jaren komen wij zeker niet terug in dit hotel.

With partner, August 2014
"Vakantie met een kant tekening."translate
Henk

09/02/2014 Wij zijn net terug van onze vakantie. voor de 8e maal dit hotel geboekt en heerlijk genoten van het weer de zwembaden en geweldige service. Jammer van Russen voor het eerst dit jaar, de ongelofelijke arrogantie en onbeschoftheid waarmee deze mensen zich over het park begeven is echt buiten proportie. Twee voorbeelden (overigens kan er nog wel meer melden) het relax bad wat met grote borden staat aangegeven als rust veranderd in twee tellen in een speeltuin van ouderen en kinderen die een balspel doen met grote hoeveelheden geluid en rumoer. Het eten van deze mensen slaat echt alles diverse bezoekers staan netjes te wachten op vlees wat op heerlijke wijze word bereid op de BBQ, vervolgens komt er een Russische bezoeker die de gehele pan leeg maakt en andere weer opnieuw laat wachten. Bij vertrek blijkt het grootste deel van het gehaalde eten gewoon blijft staan.
Jammer om te zien en als dit de nieuwe trend is gaan wij zeker nadenken voordat wij volgend jaar weer boeken.

Family with young children, August 2014
"Goed hotel"translate
Claudia Timmerman

08/30/2014 We zijn acht dagen in IC Green geweest. Blijf je langer? Wellicht dan slim om ook excursies te boeken of zelf iets te regelen. De omgeving van het hotel is echt een toeristische strip. Prijs/ kwaliteit is goed. Wij hebben de hele week buffet gegeten. Van de mogelijkheid om a la carte te eten geen gebruik gemaakt. Geen dag hetzelfde gegeten. Er wordt elke dag vlees of vis buiten bereid (bv BBQ). Goede bediening wat betreft drank, werken keihard, maar ondanks de drukte altijd een vriendelijke lach en een dolletje met de kinderen. Heel fijn. Wij hadden twee persoons kamer zijn vieren . De bedden zijn heel breed. En een van de kinderen sliep op een stretcher, het ander op een uitklapstoel. Zij hebben prima geslapen. Wij wat minder. De matrassen ogen nieuw en goed, maar echt...de veren prikten in mijn rug. Echt pijnlijk! Zwembad en strand is top. Er zijn 5 zwembaden en een klein peuterbadje. Helemaal goed. Genoeg parasols, en ligbedden. Reserveren met handdoeken niet nodig. Gebeurd wel!

Family with older children, August 2014
"Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!"translate
simone

08/14/2014 Wij zijn net terug van een weekje IC Green Palace. Ons tweede bezoek aan dit hotel. Perfecte prijs t.o.v. het gebodene. Dit hotel is een goedkoper hotel in Lara/Kundu t.o.v. andere hotels dus ook een andere beleving. In het hoogseizoen geen last gehad van de Russen. Ze waren er wel maar zeker niet als vervelend ervaren. Het hotel heeft fantastische tuinen en zwembaden, zeer vriendelijk personeel en het eten smaakt heerlijk. Elke dag weer een feest. Wel B-merken alcoholische drank en dat proef je. Cocktails smaken niet lekker doch de wijn is goed te drinken. Frisdrank wel gewoon A-merk. Handdoek leggen idd noodzakelijk als je met meer dan twee personen bent. Wil je dit voorkomen boek dan een villa. Heb je een eigen eilandje met bedjes. Dame bij GR heel erg behulpzaam. Leuk animatieteam, leuke bandjes 's avonds en leuke shows. Koffiebar heel erg lekker. De naastgelegen ondernemer aan het strand (parasailing e.d.) is een sjacheraar. Opletten dus. Perfecte vakantie gehad. Aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What annoys you the most on the ski slopes?