Reviews Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa*****

SENTIDO Zeynep Golf & Spa*****
Reviews Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa*****
Tasliburun Mevkii, 07506, Belek / Aksu
Official website

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa*****? Then have a look at the reviews of Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa***** in Belek / Aksu, written by other travelers.
Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa scores a 8.7 out of 10, based on 13 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa*****? Have a look at the reviews of Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa***** in Belek / Aksu, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 65 vacation photos of Hotel SENTIDO Zeynep Golf & Spa***** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for SENTIDO Zeynep Golf & Spa***** Belek / Aksu. You can be the first to add a review.

1 2 next

9.1
Group trip, 2014
"Fijn hotel"translate
Daniël

05/21/2014 Mooi hotel vlak bij het strand, met voldoende mogelijkheden voor een relaxte vakantie, maar ook als je wat meer sportieve activiteiten zoekt. Zo kun je zomaar terecht komen in een potje voetbal op een mooi veldje met echte doeltjes. Samen met het Resort is de keuze in faciliteiten en restaurants erg groot; je kan altijd wel ergens eten.

"Geweldig!"translate
koffervoldromen

05/20/2014 Geweldig hotel! Hier zou ik zo elk jaar heen willen en ik wou dan eigenlijk ook niet naar huis. Alles klopte en was goed in orde. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed en warm en je kunt de hele dag iets eten als je dat zou willen. Zwembaden zijn erg mooi, al was het water wel wat koud. Voor in hartje zomer is dat juist wel erg lekker. Het is een groot hotel maar doet niet massaal aan en het voelt juist erg rustig ondanks hoge bezetting. Veel faciliteiten en het is fijn dat je van beide hotels gebruik kunt maken. Het Franse restaurant was kwalitatief hoog en erg lekker eten. Ik zou zo weer gaan!

Group trip, May 2014
"Heerlijke plek voor een erg fijne vakantie!"translate
Nancy Van Der Meer

05/20/2014 Hotel Sentido Zeynep Golf & Spa is een heel fijn, mooi en rustig resort.
Alles is er, je komt niks te kort en het personeel is erg aardig.
Fijn is dat het zuster hotel Sentido Zeynep Resort ernaast ligt en je mag bij beide hotels gebruik maken van de faciliteiten. Daardoor heb je keuze uit restaurants, zwembaden en spa's. Alles is ruim opgezet, ruimte genoeg voor iedereen en ligbedjes in overvloed! Gelukkig geen reserveringen met handdieken hier
Het was een heerlijke week! Het eten was erg lekker en goed gevarieerd
Het hotel grenst direct met het zwembad aan het strand, dat vind ik altijd wel een pre. En op dat strand loop je zo de pier op met daarop ook nog eens een groot zonneterras.
zeker een aanrader dit!!!

Friends, May 2014
"Mooi hotel met perfecte service"translate
Hanita van der Meer

05/20/2014 Het hotel ligt achter Resort waardoor het rustiger is aan het zwembad en 's avonds. Het heeft extreem ruime kamers en een regendouche. Verder heeft het een uitgebreid buffet met zeer verse producten en voldoende kruiden waardoor iedereen het op eigen smaak kan brengen. 24/7 is het mogelijk om te eten en drinken. Een korte wandeling brengt je naar Resort waar meer animatie en drukte te vinden is en daar ben je direct aan het mooie zandstrand. Ruim voldoende zonnebedden waardoor het handdoekje leggen in dit hotel totaal niet gebeurd. Zeer relaxed. Ook op de pier is het heerlijk genieten van de zon! Op het moment van ons verblijf trainde het Olympisch zwemteam in het Olympische zwembad. Dit zorgde voor heerlijk verwarmd water en een mooie extra want kijken naar de Olympische kampioenen is ontzettend leuk! Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

"Fantastische plek!"translate
Marrigt

05/20/2014 Ik heb hier 4 dagen mogen vertoeven. Wat een weelde. Leuk personeel, super klantvriendelijk. Alles is mogelijk. Normaal gesproken niet zo van de all-inclusive resorts. Maar dit was echt fantastisch. Grote kamers, schoon. Goed eten en drinken. Lekker aan het strand of bij een van de vele zwembaden. Daarnaast kun je er goed sporten. Tennis, Golfen, 50m bad, fitness. Omgeving rustig en 20min van Antalya.

Friends, May 2014
"Fantastisch hotel, aanrader"translate
Nanny Buckens

06/03/2014 Zentido Zeyneo Spa en Golf resort is een aanbeveling waard.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, met hart voor gasten. Na 2 dagen wist ober al dat we bij het ontbijt cappuccino en bij de lunch een wijntje wilden. Stond al klaar voordat we zaten. Het resort is mooi gelegen met genoeg ruimte voor iedereen. Er zijn diverse a la carte restaurants welke in een keer te reserveren waren. Sterk punt : deze accomodatie heeft een resort hotel ( ideaal voor gezinnen met kinderen en jonge mensen) en een Spa en golf hotel. Rustiger gelegen en met eigen restaurant en zwembad. Bedden werden iedere dag verschoond. Kortom: wij komen hier zeker terug!

May 2014
"Fantastische plek"translate
Lettie v.d.Poel- va...

05/28/2014 Hotel Sentido Zeynep Resort golf en Spa. Is een fantastische accommodatie. Heel vriendelijk personeel, niks is teveel. Heerlijk eten en drinken. Prachtige kamers. Veel ligbedden en parasols. Was hier een weekje met vriendin en wij gaan zeker terug. Echt een aanrader!

With partner, November 2013
"Matig zijn betere voor hetzelfde geld"translate
peeters
2.0

11/20/2013 geen aardbeien geen melo geen baco geen verse sinaasappel ( stond wel in folder ) eten slecht iedere dag hetzelfde geen afwisseling , koud zie ook andere beoordelingen die bevestigen het boek ander hotel swinters veel gratis spec restaurant gewoon gesloten raar

Family with older children, July 2013
"FANTASTISCH!!"translate
Astrid

07/23/2013 Het hotel is echt prachtig. We hadden eigenlijk geboekt voor het resort maar werden overgebracht naar het golf gedeelte. De kamers waren super groot en erg mooi. Ook het eten was erg lekker en goed verzorgd, goede service en vriendelijke obers. Ik raad dit hotel iedereen aan!

Friends, May 2013
"Fijn en mooi hotel"translate
Tanja

05/24/2013 Super hotel, prachtige kamers. Golf en spa rustig. Voor levendigheid kun je naar resort. Heel vriendelijk personeel.
Ben er geweest midden mei. Overal plaats, je hoefde nergens handdoekje te leggen. Veel russen, maar hele nette mensen.
Heerlijk vers eten.
Hotel wat aan te bevelen is, voor een heerlijk weekje.
Heerlijke spa met nette prijzen
Bezoek aan Belek is moeite waard. Alleen met taxi: retour € 18,00. Buiten resort niets te doen. Binnen de poort heerlijk.
Ga er beslist nog eens heen.

1 2 next

Which country do you prefer driving in?