Reviews Hotel Delphin Botanik Platinum*****

27 October 2014

Delphin Botanik Platinum*****
Reviews Hotel Delphin Botanik Platinum*****
Okurcalar Kasabasi, Karaburun Mevkii, 9040, Okurcalar

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Delphin Botanik Platinum*****? Then have a look at the reviews of Hotel Delphin Botanik Platinum***** in Okurcalar, written by other travelers.
Hotel Delphin Botanik Platinum scores a 8.4 out of 10, based on 31 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Delphin Botanik Platinum*****? Have a look at the reviews of Hotel Delphin Botanik Platinum***** in Okurcalar, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 216 vacation photos of Hotel Delphin Botanik Platinum***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Delphin Botanik Platinum*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Delphin Botanik Platinum***** Okurcalar. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 next

8.9
Family with young children, September 2014
"Prijs kwaliteit prima"translate
marcel_hendrix

10/05/2014 Mooi nieuw hotel. Je moet er doorheen prikken dat het oude botanik nog gerenoveerd zal worden. Het feit dat je door de tuin moet lopen om diverse activiteiten te bezoeken valt te verwaarlozen. Want het is een mooie tuin en afstand valt mee. Eten en kamers zijn perfect. Mensen die vergelijkingen met Imperial maken of anders moeten ook eens de prijsverschillen opnoemen. Aan het zwembad wordt je top verzorgt met drank, verse groenten, fruit etc. Omgeving is minder. Weinig te doen in omgeving

With partner, September 2014
"Goed hotel."translate
Laura

09/20/2014 Delphin platinum is een mooi hotel. Jammer dat je alles moet delen met het oude delphin botanik. Zwembaden bij platinum mooi aangelegd maar de zwembaden bij botanik kunnen wel gerenoveerd worden. De tuin is mooi. Eten en de service waren erg goed. Bij het bestellen van cocktails kregen we elke keer een andere. Ze wisten niet goed wat er in moest. Aanrader zijn de a la carte restaurants. Dit was erg lekker. S' avonds keuze uit 2 shows. Na de show paar dagen per week live muziek. Verder was er niet veel te doen s' avonds. Dit viel ons een beetje tegen. Niks te doen in de discotheek in het hotel. Beetje zonde want het ziet er mooi uit. Kamers zijn ruim. Wel is niet alles netjes afgewerkt. Guest relations lopen de hele dag rond om te vragen of alles naar wens is. Hotel is erg gericht op Duitsers en Russen. Ze gingen er al snel van uit dat je dat was en ze spraken dan Duits of Russisch tegen je. Als je delphin palace en imperial gewend ben dan kan dit hotel tegenvallen.

With partner, August 2014
"Super vakantie gehad."translate
Kelly

09/04/2014 Het is een prachtig hotel, vriendelijke medewerkers. Super eten en een mooie kamer. Echt een geweldige vakantie gehad in dit hotel. Nadelen: de transfer vanuit Antalya is lang - 2 uur, alle stenen in de tuin en rondom het hotel is marmer en je glijdt zonder slippers dus uit. Altijd slippers dragen dus. Wij hebben het heerlijk gehad hier; top service aan het zwembad. Tot watermeloen en groentes aan toe verzorgen ze je bij het zwembad en drinken krijg je elke 10 minuten. Het eten is smakelijk zoals u gewend bent van Delphin. A la carte is ook aan te raden. Kortom: Twijfel niet langer, boek dit hotel gerust.

"Super goede service"translate
ria

08/26/2014 Wij zijn net terug van een weekje platinum,
wat een super goed hotel.ik begrijp de negatieve beoodelingen van dit hotel niet..
wij zijn heel wat gewend naar 12 keer Turkije,vaak de delphin of royal keten.
Dit hotel heeft echt hele goede service,je word in de watten gelegd.
Nadat mijn man een ongelukje had gehad buiten het hotel werden wij super goed geholpen en kregen een fruitmand en een fles wijn op de kamer.ik vind dit hotel echt onder gewaardeerd.,alleen omdat het met het botanik samen ligt en het strand alleen stenen heeft is het niet eerlijk om daar de waardering door naar beneden te halen.dit is bekend voordat je gaat.wij komen hier zeker nog terug

"Een+mooi+hotel"translate
michel

08/23/2014 Mooi+hotel+alleen+jammer+dat+alles+gedeeld+is+met+het+oude+botanik+hotel%2C+deze+gasten+mogen+n.l+overal+gebruik+van+maken..ook+de+zwembaden+en+ligbedden%2C+eetgelegenheden+enz...daardoor+vaak+te+weinig+plaats...wel+zo+gemakkelijk..minder+betalen+en+meer+sevice+krijgen..knap+toch.%0AWel+vernomen+dat+het+oude+hotel+in+oktober+afgebroken+zou+worden+en+dan+plaats+maakt+voor+een+dependance+voor+het+platinum+wellicht+word+het%0A+oude+gedeelte+dan+ook+gerenoveerd..een+groot+nadeel+van+onze+kant+vonden+we+de+lange+bustransfer+..bijna+2+uur+over+gedaan..alles+bij+elkaar+opgeteld+toch+een+zeer+leuke+en+gezellige+vakantie+gehad..hotel%2Cservice+en+personeel+een+dikke+8+waard

"Mooi+hotel"translate
michel

08/23/2014 Mooi+hotel..alleen+jammer+dat+alles+gedeeld+word+met+het+oude+delphin+en+de+dependances+hiervan..je+word+eigenlijk+omringd+door+3+hotels..deze+gasten+mogen+dan+ook+gebruik+maken+van+de+zwembaden%2C+eetgelegenheden+enz..van+het+platinum+waardoor+vooral+aan+het+zwembad+van+het+platinum+plaatsgrbrek+is%2C+wel+op+te+lossen+door+vroeg+een+handoek+op+het+bedje+te+leggen+en+tot+half+negen+erbij+te+blijven..dan+worden+ze+n.l+niet+meer+weggehaald.%0APersoneel+en+service+zijn+top%2C++kamers+vonden+we+slecht+afgewerkt%2C+eten+in+het+hotel+en+bij+de+buitenbars+was+goed+te+eten..annematie+en+shows+zijn+in+het+oude+gedeelte+en+erg+druk+ivm+de+samenvoeging+van+de+hotels+.%0AAlles+bij+elkaar+opgeteld+toch+een+hele+leuke+vakantie+gehad+enigste+grote+nadeel+vonden+wij+de+lange+bustransfer...bijna+2+uur+over+gedaan+vanaf+het+vliegveld.

Family with young children, August 2014
"Familie met een kind en baby"translate
Behi&Shahi

08/26/2014 Platinum was erg mooi, service was goed. Weinig variatie met eten animatie was slecht vergeleken met royal wings
Na 11:00 geen moer te doen strand was steen neem zwemschoenen mee

Family with older children, August 2014
"Mooi nieuw hotel"translate
Roosjes

08/15/2014 We zijn 13 augustus terug gekomen van een super vakantie in delphin botanik platinum. De kamers waren mooi en schoon, het eten gevarieerd, leuke animatie en leuke shows. Maandagavond was er bv. een party bij de pool met een DJ en danseressen. Er is een super grote pier met heel veel ligbedden en een bar. Er zijn volgens mij wij zes of zeven zwembaden en ook ongeveer zoveel glijbanen. Ik snap niet dat mensen het over "het oude" botanik en " het nieuwe platinum" hebben, want alles loopt gewoon in elkaar over, er is geen oud en nieuw wat tuin, zwembaden en strand betreft, alleen de gebouwen botanik en platinum verschillen. Dus laat je niet misleiden door de negatieve reacties van sommige mensen, dit hotel is gewoon delphin waardig !

Family with older children, July 2014
"Wat een ongezellig hotel!"translate
T vd Linden

07/28/2014 Wij zijn van 14 T/M 27 juli in Platinum geweest, eten en hotel en zwembad bij Platinum was zeer goed kamers ook maar wat een verveling want de hele dag animatie vind plaats op het oude Delphin Botanik dus geen animatie op Platinum. Als je kinderen in de leeftijd +15 jaar hebt is er niks te doen en vooral de avonden van armoede maar gaan winkelen want om 23.00 uur moet je zelf je drinken gaan halen bij de lobby buiten en na 23.00 uur rustig doen voor de gasten dus niet te hard lachen en praten. Wij zij vorig jaar in Delphin Imperial geweest kunnen ze hier nog veel van leren ook van Delphin Palace en Delphin de Luxe.En opletten geblazen want de dokter heeft het ook ontzettend druk daar met valpartijen botbreuken oorontstekingen. Ik wil er wel bijzeggen alle lof voor de bediening en de service van de rolschaatsers aan het zwembad dat mag niet vergeten worden.

Family with young children, July 2014
"Super vakantie gehad !"translate
Tim

07/27/2014 Zijn net terug van dit super hotel!
Na royal holiday palace en royal alhambra voor ons de eerste keer een delphin hotel.
Een service dat je daar krijgt nog nooit gezien , zoveel behulpzaam en vriendelijk personeel , er liep zeer veel personeel rond
Elke dag heel gevarieerd eten en het eten was altijd warm !
Zwembaden en glijbanen super , mooi verdeeld over het hele domein
je kon door de bomen altijd wel een plekje in de schaduw vinden zowel in als naast het zwembad, dit vonden wij heel goed
Kamer was netjes , we hadden zeezicht en hier heb je geen lawaai van de straat
Elke avond een mooie lichtshow aan de straatkant van het hotel
De shows waren ook prachtig , in de ene arena altijd professionele shows en in de andere arena was er een andere show
Voor de kinderen een kermis en gratis popcorn en suikerspin
Handdoek werden voor 8.30 van de zetels genomen als er niemand bij zat
En niet te vergeten de garçons op rollerblades die de ganse dag aan het zwembad je drinken komen brengen

1 2 3 4 next

Which country do you prefer driving in?