Reviews Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****

23 April 2014

Side Mare Family Resort & Spa*****
Reviews Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****
Kumköy Mevkii, TR-7330, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****? Then have a look at the reviews of Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, written by other travelers.
Hotel Side Mare Family Resort & Spa scores a 8.9 out of 10, based on 1008 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****? Have a look at the reviews of Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 1318 vacation photos of Hotel Side Mare Family Resort & Spa***** on Zoover. You can take a look at 5 videos of Hotel Side Mare Family Resort & Spa*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Side Mare Family Resort & Spa***** Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. You can be the first to add a review.

There are 1008 reviews of Side Mare Family Resort & Spa*****

8.3
8.8
9.1
With partner
"Superhotel maakt super vakantie"translate
fam.van poorten en ...

06/03/2010 prachtig hotel met alleen maar vriendelijk personeel.
heerlijk en gevarieerd eten.
genoeg bedjes. animatie deed hun best
iedereen naar de zin te maken.
een aanrader voor jong en oud
wij waren er met onze dochter, haar man en zoontje van bijna 2

Family with older children, June 2010
"Geweldig resort voor ieder wat wils"translate
Fam van 't Ende

06/21/2010 Het is een hotel met veel mogelijkheden. Je kunt gebruik maken van de animatie mogelijkheden, maar ook lekker luieren aan het zwembad of op het strand. Goede service dat er ook all-in is op het strand.
Eten is er ruim voldoende en wordt goed aangevuld. Veel keuze mogelijkheden.
Wij waren met 2 volwassenen en een kind van 17 jaar en hebben ons alledrie prima vermaakt. Excursies genoeg in de omgeving. De Jeep safari is een aanrader. Je komt dan echt in het binnenland en in een omgeving wat je totaal niet verwacht.
Personeel is zeer vriendelijk en onderling hebben ze het ook gezellig. Ze zijn in voor een geintje. Afstand tot het centrum van side is met de dolmus zeer goed te doen en kost daarentegen ook niet veel.
Wij zaten in een voordeelkamer en met drie personen was die wat aan de krappe kant. Wel schoon, maar er is een extra bed bijgezet. Nu ben je niet veel op je kamer, maar we hadden ook geen balkon en dat is wel lastig met je badlakens.
Wij hebben een topvakantie gehad!

With partner, June 2010
"Zeer de moeite waard prachtig"translate
mevr.bakx

07/01/2010 Fantastische hotel, eten en drinken zeer goed, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. heerlijk toeven daar.

"Pas op"translate
kees

06/14/2010 Beste vakantie gangers,
Ik heb al een stukje geschreven over dit hotel, het is perfect. Maar waar ik jullie voor wil waarschuwen, pin niet in een winkelstraat in die kantoortjes waar je ook nog eens commissie moet betalen, maar bij een bank. De reden is dat ik 200 euro wilden pinnen en ik 196 euro in mijn handen kreeg, 6 euro commissie, wat ik nog wel normaal vond. Maar bij thuiskomst was er 222 euro afgeschreven, dus kosten mij 200 euro oop nemen is 28 euro kosten, dat vertellen ze je er niet bij. Gewoon in side bij de ing of eeandere bank geld pinnen. ak bank in nederland gebeld, die zei we staan los van turkeij, dus die doet niets aan je klacht.
Dit wilde ik even kwijt
fijne vakantie allemaal Kees uit rotterdam

"Alles in 1"translate
Marvin Philipsen

06/09/2010 Side mare resort en spa is echt een fantastisch hotel, met diverse mogelijkheden voor iedereen. De naam geeft al aan dat dit hotel perfect is voor jonge gezinnen, maar ook andere leeftijdsgroepen komen hier aan hun trekken. Het eten was echt perfect, erg divers. En daarnaast geven de extra faciliteiten zoals de Spa en Wellness, de erg leuke glijbanen en de heerlijke pannenkoekjes een extra tintje aan de vakantie. Verder is het land Turkije op zich, een erg mooi land. De excursies die via de reisleider te boeken zijn, waren dan ook erg indrukwekkend (bijv. Jeepsafari). Voor iedereen die een lekkere, mooie vakantie wil hebben is dit een grote aanrader. Een vakantie als deze zul je in iedere geval niet snel vergeten!

"Fantastische vakantie"translate
Arjan Brand

06/09/2010 We waren met vol verwachting naar dit hotel gekomen. En die verwachting is helemaal uitgekomen. We zijn al een keer in bodrum geweest en naar kemer, maar dit hotel steekt er met kop en schouders bovenuit. Ik zal jullie vertellen waarom. Ik ben vooral in turkeij een slechte eter en had uit voorzorg mijn eigen pindakaas en hagelslag mee genomen, omdat ik er van uit ging dat ik daar ook niet veel zal gaan eten, alleen maar brood en fruit. Maar wat heb ik daar lekker gegeten geen enkele maaltijd overgeslagen, alles was lekker van het vlees tot aan de salade en het toetje niet tevergeten. Dus als mensen op deze site klagen klagen ze thuis ook. Dan het animatie team, een leuke groep jonge mensen die hun uiterste best doen om ons te vermaken. Niels is voor mij een topper in dit team, als ik TO was zou ik hem een functie van teamchef geven, zodat hij ze kan opleiden, want hij weet de mensen met zijn enthousiasme en vrolijkheid een leuke vakantie tebezorgen.
groetje Arjan

Family with young children, May 2010
"Aldrig mer!"translate
Rebecca
3.0
1.0
1.0

06/07/2010 Verkligen det sämsta hotellet vi varit på någonsin. Först när vi kommer dit får vi vänta 2½ timme innan vi fick vårt rum. Städerskan bytade inte lakan osv, vi fick skitiga lakan med lerfläckar på. Väldigt små rum för att vara 4 i familjen. Personalen var helt negativ och pratade inte. Det var några enstaka som prata.
Dom hade samma barnaktiviter varje kväll, ingen varitation. Musik fanns det inte heller på hotellet. Vi blev även utkastade ur resturangen klockan 14.00 pga min pappa inte hade skor vilket är helt obegripligt då säkert 40 andra inte hade skor heller. Vågpoolen och rutschkanepoolen var nästan aldrig öppna.

Friends, May 2010
"Uitstekend, goede service & eten, vriendelijk pers"translate
F.A.M. van de Pas

06/07/2010 Het hotel biedt veel n.a.v. de prijs die je ervoor betaald. Hotel is op kinderen gericht. Kamers zijn goed en wordt goed schoongemaakt. Eten is uitstekend, voldoende keus voor iedereen. Mooie zwembaden en het hotel heeft ook een mooie grote overdekte zitgelegenheid met drink- en eetgelegenheid aan het strand. Tevens groot overdekt ligbeddengedeelte aan het strand. Met treintje p kwart kun je er naar toe. Steil gedeelte, vele trappen bij droppoint naar strand. Voor rolstoel bereikbaar via het hotel waar je wordt afgezet, wel vragen bij receptie. Liften hotel zijn helaas niet toereikend, dus lange wachttijden. Animatieteam is heel de dag in de weer zowel voor jong als oud. ´s-avonds bij poolbar geen optredens en geen leuk muziekske gedraaid. Taxi/Dolmus naar mooie Side of Kumkoy voor leuk winkelen en terrasjes kost niet zoveel. Helaas 1 keer p 15 dagen gala diner/muziek bij het zwembad i.p.v. bovenste terras, 153 zware tafels naar onder is not normal. F.A.M. vd Pas Rosmalen.

With partner
"Geweldig hotel"translate
Bert schmeitz

05/26/2010 Een Top hotel we zijn er geweest van 8-05 tot15-05-2010.
ETEN-GEVARIEERD,Kamers super schoon.
Lijn diest naar het strand.
Daar is de verzorging ook perfect.
Personeel vriendelijk.
Zijn er nu voor de tweedekeer geweest.
LEUKE WINKELTJES in de buurt.

With partner, May 2010
"Superr resort waar niks op aan te merken is"translate
fam appelman

06/15/2010 wij hebben echt een superr vakantie gehad alles zag er perfect uit. alles was super schoon het eten gevarieerd en lekker. hele vriendelijke keihard werkende mensen.
wij hebben een gala avond mee gemaakt waar ik met veel bewondering en respect naar terug kijk.
het annimatie team heeft alles uit de kast gehaald om zowel jong en oud te vermaken. niels nederlands sprekend top!!!

wij komen zeker weten terug

What do you think of in-flight food?