Reviews Hotel Vera Stone Palace Resort*****

8.8

23 April 2014

Vera Stone Palace Resort*****
Reviews Hotel Vera Stone Palace Resort*****
Üçtepeler Mah. Barbaros Hayrettin Pasa Cad. No: 12, TR-7600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Vera Stone Palace Resort*****? Then have a look at the reviews of Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, written by other travelers.
Hotel Vera Stone Palace Resort scores a 8.6 out of 10, based on 904 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Vera Stone Palace Resort*****? Have a look at the reviews of Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 499 vacation photos of Hotel Vera Stone Palace Resort***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Vera Stone Palace Resort*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Vera Stone Palace Resort***** Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 904 reviews of Vera Stone Palace Resort*****

8.1
7.9
8.8
With partner, March 2014
"Mooi hotel met geweldig personeel"translate
Yvonne van Vugt

04/09/2014 ons hotel staat in Colacli. Het hotel zelf is heel gezellig, S avonds gaat in de poolbar de houtkachel aan en zit iedereen gezellig te kletsen. Overdag is er genoeg te doen in en om het hotel. Het eten was kwalitatief goed ,maar was wel wat flauw. Het personeel daarentegen was super, niks was te veel. Vooral Zeynet,Huseyin, Murat en Erkan waren geweldig. Wij hadden een jarig reisgenootje ,daarom vroegen wij of ze de tafel extra mooi wilden dekken. Dit hebben zij tot in de puntjes verzorgd echt top.

With partner, October 2013
"Prima accomodatie"translate
Frans Oosterhof

10/28/2013 Negen nachten vertoeft in het Vera Stone Palace en het heeft een positieve indruk achtergelaten.

Het ligt wel een 10 kilometer van Side af, maar daar kan je gemakkelijk komen met het openbaar vervoer vanaf de ingang van het hotel. Voor slecht € 1,75 p.p. sta je in Side. Daarnaast is het 200 meter naar het strand waar een bar en restaurant is.
Het hotel zelf is erg schoon. Elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed. Ook de openbare ruimtes worden vaak schoongemaakt en dat is te zien.

Het personeel is erg vriendelijk, willen ook graag bedienen, maar hier moet je vaak wel even om vragen.
Daarnaast zitten er erg veel Duitsers en spreekt het personeel allemaal goed Duits, maar de meesten geen of slecht Engels. Kostte ons 2 dagen voordat we erachter waren, maar daarna alles in het Duits gedaan.

Het zwembad is niet verwarmd en was eind oktober 18 graden. De zee is dan wel aangenaam.

Het eten is goed, elke dag een beetje variatie, bijvoorbeeld grill of pasta's.

Family with older children, October 2013
"Super hotel/super service"translate
susanne Haayer

11/08/2013 herfstvakantie gevierd, met ons 4 (kinderen 15 en 13 jaar). goede service, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

Find more information about Hotel Vera Stone Palace Resort***** at:

October 2013
"Zeer goede prijsverhouding"translate
ton van aalst

10/28/2013 Ben al 5 keer in de buurt van Side geweest. Minst succesvol was het verblijf bij Hotel Venus. Vera Stone Palace overtrof alle verwachtingen. Hoewel de kamers en het hotel wat verouderd waren was de gehele entourage toch zeker de moeite waard. Kleine minpuntjes hou je altijd zelfs bij duurdere accommodatie-aanbiedingen.
Geweldig personeel en een zeer goede schoonmaakploeg! Mogelijkheden binnen ruim voldoende voor als het buiten kil wordt.

Family with young children, October 2013
"Fijne vakantie in een prima hotel"translate
Marc

11/04/2013 We zijn een weekje all inn geweest naar dit hotel. Mooi groot schoon hotel met vriendelijk personeel. Voedselvoorziening was prima met voldoende keuze. Nabijgelegen strand was mooi schoon met handig restaurant erbij. De kamers verschillen in formaat maar wij hadden een van de kleinste maar dat was voor ons voldoende. Groot voordeel: geen rus/oostblokker te bekennen, veel vriendelijke duitsers en weinig handdoeklegpraktijken. Nadeel: zwemwater is met 17 graden echt te koud en tussen 19.00 en 20.00 uur is het restaurant te vol.
Grappig detail: enkele obers waren drukker met het versieren van west europese (soms minderjarige) dames dan met bedienen wat enkele paniekerige blikken bij tienerdochtervaders veroorzaakte, tsja dat geeft toch een andere betekenis aan "all inn". Maar toch een aanrader.

With partner, September 2013
"Geweldig meegevallen !"translate
Marion

10/08/2013 Na jarenlang vakantie vieren aan het Lara Beach bij Antalya, deze keer wat goedkoper gekozen voor Vera Stone Palace. En...het is ons super goed bevallen. Wat een geweldig lekker en gevarieerd eten en van goede kwaliteit ! Kamers schoon, wel aan de kleine kant, badkamer konden we niet met z'n 2-en in staan... airco liet ook nog wel eens te wensen over. Vriendelijk personeel. Leuk animatie-team, goede shows, lvaak live-muziek en er kan gedanst worden. Bij het zwembad overal plaats en voldoende parasols. Bij het strand, wat terug naar het hotel wel een klimmetje is, is het wel erg druk. Ook een compliment voor de tuinlieden, de tuin is bijzonder mooi aangelegd en onderhouden.
Voor ons in elk geval, voor herhaling vatbaar.

Friends, September 2013
"Graag nog eens"translate
leusveen

09/27/2013 Het is een superhotel. De mensen zijn vriendelijk (als jij dat ook bent). Het eten prima. Het animatieteam schat goed in of je wel of niet mee wilt doen aan de activiteiten. Het strand ligt op een leuke afstand zodat je even kunt wandelen. Niet handig als je niet goed te been bent.
Kamers worden gerenoveerd, ziet er goed uit er werden 2 kamers getoond na renovatie.

With partner, September 2013
"Super Hotel!"translate
Math

10/02/2013 Ben van 13 t/m 25 september in dit hotel geweest,
eten was super, kamers maar ook de gehele accommodatie was schoon. De kamer wat we hadden was niet al te groot maar wel gezien dat er grotere kamers waren. Het hotel is super alleen de airco draait maar bepaalde uren en werd erg vroeg in de nacht uit gezet, hierdoor veel problemen gehad met slapen (warmte). In overleg met gast relations extra kaart gekregen en boden mij indien nodig een andere kamer aan.
In dit hotel doet men alles om de gasten tevreden te stellen, tevens veel mensen daar die er eerder waren geweest.

Family with young children, 2013
"Genoten in stone palace"translate
peggy

08/05/2013 Russen krijgen eind mei zomervakantie en zullen dan masaal richting turkije gaan) Waarschijnlijk omdat er dan niet zoveel andere nationaliteiten zijn ...half juli amper een rus gezien ! Vooral nederlanders en duitsers. Ja we hebben veel kip op = maar lekkere kip !!!! gegrild van de bbq ,doner kebap,kippevleugels, kippepoten enzo.......Maar ook gegrilde vis hoor., goed gebakken friet. veel salades en fruit. Bij het strand zit restaurant waar je ook all in kunt drinken en s'middags lekker lang kunt lunchen.
Onze kamer was ook erg klein , Geen heel bad maar een halve ....ach buiten een groot zwembad.
Een ander stel had bijvoorbeeld een kamer zo groot als een balzaal.
wij waren er amper op / anders heeft de airco ook weer meer werk .
Gereserveerde bedjes is inderdaad niet leuk. Bij de poolbar kun je ook lekker zitten en als je rond half 10 beneden bent vind je meestal wel een plekje. ook stom dat mensen voor al hun kinderen een bed nemen terwijl die er nog geen 5 minuten op liggen.

Family with young children, 2013
"Heerlijke vakantie gehad!!!"translate
spek

08/01/2013 Gisteren net terug gekomen, heerlijke vakantie gehad@vera stone palace.
Vriendelijke mensen, kwamen s'avonds pas 22.00 aan maar konden na het inchecken meteen nog even een hapje eten. Zwembad mooi, en gezellig met animatie. Eten goed, veel keuze. 2 avonden zelfs lekker visje/ vlees van de bbq. Ons bed lag wel beroerd, erg hard/ voelde de vering erdoorheen. Vrienden hadden dit trouwens niet, dus verschilt ook per kamer. en inderdaad doet de airco het niet super, maar tip; vraag nog een kaartje/sleutel van de kamer, kan airco aan blijven als je je kamer verlaat. Vooral handig met kleine kinderen.
Strand vlakbij, straat oversteken en ben je er al bijna, mooi strand alleen miste ik een gezellige strandbar vlakbij. stond wel een automaat waar je drinken uit kon halen. en stuk verderop restaurant/ bar, maar dit was toch nog best stukje lopen.
Vriendelijke mensen, ook erg leuk met kinderen!
Top vakantie gehad@vera stone

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?