Reviews Hotel Vera Stone Palace Resort*****

8.8

28 August 2014

Vera Stone Palace Resort*****
Reviews Hotel Vera Stone Palace Resort*****
Üçtepeler Mah. Barbaros Hayrettin Pasa Cad. No: 12, TR-7600, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Vera Stone Palace Resort*****? Then have a look at the reviews of Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, written by other travelers.
Hotel Vera Stone Palace Resort scores a 8.5 out of 10, based on 925 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Vera Stone Palace Resort*****? Have a look at the reviews of Hotel Vera Stone Palace Resort***** in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 525 vacation photos of Hotel Vera Stone Palace Resort***** on Zoover. You can take a look at 2 videos of Hotel Vera Stone Palace Resort*****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Vera Stone Palace Resort***** Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

There are 925 reviews of Vera Stone Palace Resort*****

8.1
8.6
8.8
Family with older children, August 2014
"Een massaal hotel"translate
fam v w

08/17/2014 Een massaal hotel, bij aankomst niet de kamers beschikbaar die we geboekt hadden.We kregen namelijk een fam kamer waar onze dochter met haar vriend en wij natuurlijk niet zo blij mee waren. Er werd ons beloofd dat we na twee dagen twee aparte kamers zouden krijgen,fruit op de kamer,kluisje,pas bij vertrek uit de kamer en alle vier een massage van vijftien minuten.Alles werd netjes na gekomen behalve de massage ik en mijn man stonden na vijf minuten al weer buiten wel kregen we te horen wat er allemaal mis was met ons ik zou zelfs een hernia hebben.Dit stelde dus niets voor, wellness team deed geen moeite deden om het ons naar de zin te maken.Mooi zand strandhotel wel goed maar ik kies de volgende keer toch niet meer voor dit hotel omdat ik het te onpersoonlijk vind. Er werd s'avonds wel veel georganiseerd en voor fam met kleine kinderen is het denk ik wel een aanrader.De kamers klein maar schoon en alles is aanwezig.Eetzaal ongezellig zitplaatsen buiten weinig wel leuk.

Family with older children, August 2014
"Zeer matig"translate
Franse
3.0

08/15/2014 Vera stone palace side is géén aanrader!
Personeel onvriendelijk, sommige deden hun best maar de meeste waren chagrijnig. Het eten was oké maar eentonig, elke dag kip, kebab of vis. Na het avondeten was er behalve drankjes niets meer te verkrijgen.
Animatie slecht.Kamers zijn netjes maar de bedden zijn zo hard als een plank! voor ons geen tweede keer Vera stone!

Family with young children, July 2014
"Prijs/kwaliteit prima hotel"translate
Marjolein

07/31/2014 Qua uiterlijk beetje gedateerd hotel, maar alles is prima in orde en schoon.
Groot zwembad,jammer dat veel bedjes hele dag bezet waren door handdoeken, ondanks de bordjes met verzoek om dat niet te doen.
Eten prima en afwisselend, personeel vriendelijk. Soms lastig om een tafel buiten te krijgen.
Kamers vrij klein. Als je op de bovenverdieping een kamer hebt heb je grotere kamer, maar slechte airco. Toen we hier over 'klaagden' kregen we een ventilator en dat werkte prima.
Zee is ongeveer 500 meter lopen, heen bergafwaarts, terug er dus tegenop... Ongeveer 100 meter van het strand restaurantje/barretje van het hotel, ook prima lunchen daar.
Er waren voornamelijk Duitsers, Russen en Nederlands.
Uitchecken is tot 12.00 uur, als je moet wachten op je vlucht kun je gewoon in hotel blijven en overal gebruik van maken. Ook gelegenheid tot douchen (in het sauna-gedeelte).

Family with older children, July 2014
"Geen 5 sterren"translate
ingrid

08/06/2014 Mooi aangelegd hotel met groot zwembad.Eten prima in orde alleen te weinig personeel in de bediening zodat veel gasten hun drinken bij het eten zelf moesten halen.Vriendelijk personeel ,zeker als je een beetje meehielp met de tafel afruimen. .Handdoeken voor buiten betalen . Ook voor een feestelijk versierde tafel met ``champagne`` en taart word 40 euro berekend.
Eten en drank is tot 24.00 uur gratis verkrijgbaar. Keuze aan sterke drank is zeer beperkt ( lokale whiskey, gin,wodka,rum en raki) .Voor een cocktail moest je 5 euro betalen. Een ERG UITGEKNEPEN all inn.Er word alles aan gedaan om je zoveel mogelijk geld uit je beurs trekken.
De hotelfotograaf maakt mooie foto`s......... maar pas op want je wordt gewoon opgelicht.Hij zegt dat bepaalde dingen gratis zijn maar daar moet je dus zwaar voor betalen.Het hotel is een tijdje geleden overgenomen door een rus en is volgens gasten die wij spraken er flink op achteruit gegaan. .Het cijfer 8.6 en 5 sterren vinden wij het niet waard .

Family with young children, July 2014
"Nooit meer! Blij dat ik thuis ben..."translate
MijnNaamIsHaas
2.0
3.0

08/16/2014 Dit hotel is zeker geen vijf sterren waard, maximaal 3 sterren.

Eten is weinig gevarieerd, ook zo voor de toetjes. Geen a la carte eten, dat restaurant is NOOIT open! Een paar man personeel is vriendelijk, de rest zo chagie als de pest. Animatie is een lachertje! De nederlanders klagen massaal onder elkaar.

Hotel is zwaar toe aan een renovatie. Hier en daar grote lekkages gehad. Zo ook in het restaurant, daar kwam het water naar beneden. In de badkamer kwam het water in de douche omhoog met het toiletpapier ertussen en binnen een half uur stond heel de badkamer blank.

Voor de kluis moet je betalen, maar liefst € 2 per dag. Verse jus orange kost € 2. Lokale cocktails schenken ze ook niet. Alles kost extra.

Ze beloven dingen maar komen ze niet na. Op de badkamer regelmatig een rioollucht. Dat is normaal die lucht zegt het personeel. M.b.t. prijs kwaliteit hebben wij in veel betere hotels gezeten. Wij hebben voor Vera Stone veel te veel betaald voor wat we gekregen hebben, helaas!

With partner, July 2014
"Gaat wel"translate
mevrouw Goedman

08/03/2014 animatie doet echt helemaal niets stelt niets voor eten eentonig

With partner, June 2014
"Redelijk hotel"translate
mevrouw Vreeswijk-M...

06/27/2014 Er waren ontzettend veel Russen!! Die waren zeer overheersend! De bediening was superaardig!!! Kamers erg klein maar wel schoon en netjes

With partner, June 2014
"Gezellig hotel voor een redelijke prijs"translate
jimmy moes

06/19/2014 Na 5 jaar diverse hotels in Lara te hebben geboekt, nu gekozen voor een hotel in Side.
Vera Stone Palace is een gedateerd hotel.De entree is vrij sober.
Onze kamer was onlangs gerenoveerd.Was erg gehorig, de airco werkte voor geen meter en een super kleine tv.
Het viel ons tegen dat je moest betalen voor een kluis, voor de handdoeken en voor aparte drankjes bv een bailey.
Het zwembad was gezellig en genoeg bedjes met parasols.
Vera Stone is een compact hotel met een super gezellig terras, dat s,avonds afgeladen vol zat. Altijd wat te doen met life muziek etc.
Het eten viel ons toch wel wat tegen. De variatie, het aanbod, de presentatie kan niet in de schaduw staan van de hotels in Lara.
( ander prijskaartje)
Het strand is toch een paar honderd meter lopen, met een flink klimmetje.
2 super aardige life guards bezorgen je bij aankomst al de matrassen.
Kortom Vera Stone biedt wat een hotel moet bieden.
Zowel het personeel van de receptie alsook het animatieteam spraken slecht hun talen.

With partner, May 2014
"Absoluut aan te bevelen"translate
TKS

06/06/2014 Geweldig hotel. Goede service. Vriendelijk personeel. Zeer kindvriendelijk met animatieteam. Heerlijke vakantie gehad. Echt een aanrader

May 2014
"Super vakantie gehad!"translate
Selina

08/15/2014 Ik ben in mei hier geweest samen met een vriendin. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is erg groot. De kamer was lekker ruim. Het enige nadeel wat wij hadden was dat bij op de bovenste etage zaten en dus schuin dak hadden. Voor hele lange mensen kan dit erg vervelend zijn. Vanaf het balkon hadden we niet veel uitzicht en keek je uit op andere kamers. In de buurt zijn wat souvenirs shops waar je leuke dingen kan kopen. Het strand is lopend makkelijk te doen (wel met een helling). Het hotel heeft een eigen stuk strand met een strandtent. Het eten was lekker, genoeg afwisseling en genoeg keuze. Wij hebben hele dagen bij het zwembad gelegen en daar was dankzij het animatieteam zeker wel wat te doen. Ze hadden een speciaal dansje wat elke dag een paar keer herhaalt werd. Af en toe werden we bij het zwembad wel lastig gevallen door fotografen (die portret willen maken). Elke avond is er wat te doen in het theater, optredens tot actieve spellen met het publiek. Heel erg leuk!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

You’ll find the friendliest people in: