Reviews Universal Studios Hollywood

Universal Studios Hollywood
Reviews Universal Studios Hollywood
1000 Universal Center Drive, 91608, Los Angeles

Universal Studios Hollywood scores a 9.0 out of 10, based on 17 reviews
Would you like to know what other people thought of Universal Studios Hollywood in Los Angeles? Have a look at the reviews of Universal Studios Hollywood on this page. You can look at 44 vacation photos van Universal Studios Hollywood. 1 video have been made of Universal Studios Hollywood. - - -

1 2 next

There are 17 reviews of Universal Studios Hollywood

Family with older children, August 2013
"Een absolute must"translate
R. Nobel

08/28/2013 Hartstikke leuk. Vroeg er naar toe. Neem een frontline pas. Kost een paar centen maar scheelt uren.

Family with young children, July 2013
"Leuke ervaring"translate
info_16

08/09/2013 Leuke ervaring, vooral de Studio Tour, wel erg lang voor in de rij gestaan maar zeer zeker de moeite waard. Wel jammer dat het die dag erg druk was maar ik vond het te duur om de fastpass te kopen.

With partner, May 2013
"Typisch Amerikaans pretpark"translate
Steve

05/24/2013 Groots en Amerikaans; trek er een hele dag voor uit en beleef de wereld van film. Tip is om een front line pass te kopen, deze is wel duurder maar je haalt het eruit doordat je nergens in de rij hoeft te wachten.

With partner, October 2012
"Erg leuk"translate
Heleen

11/26/2012 Universal Studios is erg leuk voor een dagje. Wij waren er toen het tegen de 40 graden was, we zagen er dus een beetje tegenop. Maar overal in het park stonden nevelaars om af te koelen. Ook in de wachtrijen. Omdat we op een maandag waren hadden we geen lange wachtrijen (langste 15-20 min). De studiotour is zelfs leuker dan verwacht. Best prijzig is het wel allemaal, maar toch leuk om mee te maken.

With partner, October 2012
"Universal Studios Hollywood"translate
NadiAroundTheWorld

11/03/2013 Heel leuk! aanrader! Ze raden je een VIP-pas aan, is niet nodig volgens mij!

With partner, August 2012
"Erg leuk attractie park"translate
Tom

10/02/2012 Park is een mix van studio's en attractiepark. Erg leuke attracties voor volwassen en oudere kinderen. Behoorlijk prijzig maar zeker de moeite waard.

Friends, May 2012
"Voor jong en oud!"translate
Wiljan

06/13/2012 Er is van alles te beleven. Een must-do is de studio tour. Verder zijn er vele programma's en is er voor iedereen wat te beleven. Na sluiting van het park is het leuk de winkels en restaurants te bezoeken na de uitgang.

Friends, April 2012
"Fantastisch"translate
Anniek

10/04/2012 zeker de moeite waard! is het leukste park waar ik ooit ben geweest, omdat het anders is dan andere parken.

Family with young children, April 2012
"Universal Studios"translate
Mr. Boydell

05/01/2012 Family enjoyed the rides and features and all well connected.

Family with older children, August 2011
"Erg leuk als je niet zo vaak gaat"translate
Il Quadrifoglio

09/08/2011 Pretpark gaat om 9u open. Highway 101 heeft speciale 'exits' voor dit park, dus je kunt niet verkeerd rijden. Kies vooral 'preferred parking' dat kost $5 extra op $15 maar wat een tijdswinst. Zeker als je vroeg bent (open 9u) en prepaid kaartjes in NL kocht, is alles nog leeg.
Koop je kaartjes met coupons (echt, het werkt!). Wij betaalden €62pp en je kunt bij de ingang gelijk doorlopen.
Tip. Begin bij de Studio Tour, dan de Simpsons (=motion, geen 8-baan) en Jurrassic Park (vraag om plastic jas). Houdt 'waterworld tijden in de gaten. House of horror is niet onze persoonlijk keuze maar wel leuk. Animal action is wat simpel, voor de kleintjes mischien. Later dit seizoen is Transformers klaar.
Meer als één dag hadden wij niet nodig, maar ja met tieners kun je wel doorstappen.

1 2 next