Arrival date
Departure date
From $ 299
The lowest rate found over the past 48 hours.
We search all the best hotel suppliers to find you the lowest price!
Fontainebleau Resort Miami Beach***
Reviews Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach***
4441 COLLINS AVENUE, 33140, Miami Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach***? Then have a look at the reviews of Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach*** in Miami Beach, written by other travelers.
Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach scores a 8.2 out of 10, based on 10 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach***? Have a look at the reviews of Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach*** in Miami Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 12 vacation photos of Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach*** on Zoover. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Fontainebleau Resort Miami Beach*** Miami Beach. You can be the first to add a review.

There are 10 reviews of Fontainebleau Resort Miami Beach***

7.7
7.8
6.3
7.9
7.7
5.4
Family with older children, Febuary 2013
"Mooi hotel goed locatie alleen gedateerde kamers"translate
heer van der boor

03/03/2013 Erg massaal en druk ivm div conferenties prijs kwaliteit verhouding niet in verhouding met ander hotels

Family with young children, July 2011
"Mooi hotel, locatie iets minder"translate
Jane

03/26/2012 Prachtig kolossaal hotel met mooie en schone kamers.
Eten is hier redelijk goed naar amerikaanse begrippen.
Het onbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed te doen.

Veel feestende jongeren en naar mijn idee daardoor iets minder geschikt met kleine kinderen.
Ook in de nabije omgeving is er niet zoveel te doen.

With partner, September 2010
"Indrukwekkend"translate
Anke

09/25/2010 Groots opgezet resort, met mooi zwembad en super grote kamer. Het is wel zien en gezien worden in het hotel, met bij het zwembad ook harde muziek. Het eten is voortreffelijk, maar wel ontzettende prijzig. Ligging is niet ideaal, lopen naar het centrum van south beach is net te ver.

Find more information about Hotel Fontainebleau Resort Miami Beach*** ...

With partner, April 2010
"Gaaf"translate
Saskia
3.0

08/15/2010 Schitterend hotel. Echt luxe en superlekker eten. Alles mooi en schoon en geweldige zwembaden. Inderdaad bedjes e.d. wel duur. Direct aan het zwembad wel gratis. Vanaf hotel loop je zo naar het strand en kom je de joggers tegen die met plus 30 graden gaan hardlopen. Service in hotel inderdaad overdreven, maar dat is toch echt Amerikaans en daar heel gewoon.

With partner, April 2010
"Onpersoonlijk"translate
Susan

05/02/2010 Prijs kwaliteit is niet in orde. Hotel is prachtig gerenoveerd, details goed over nagedacht. Helaas is personeel of heel gemaakt en overdreven nep vriendelijk of erg arrogant en ongeïnteresseerd. Als je kamer niet ok is (wij keken uit op bouwwwerkzaamheden hotel ernaast) dan dit zeker aangeven, kamer daarna was prima, helaas feestende pubers naast ons die de bewaking uitlachte, de derde kamer was super, in de sorrento tower, zwembad gedeelte is prima, bedjes op het strand erg duur 18dollar per bed en 25 per parasol. Drankjes, eten ook erg duur en niet altijd vd beste kwaliteit

With partner, July 2009
"Waw"translate
martine bouckaert

07/28/2009 Hotel heeft hoge waw factor. Prijs/kwaliteit vond ik wel overdreven.
Wij sliepen in Versailles Tower en hadden een gewone kamer met flatscreen en apple-PC en tv in badkamer doch geen terras alhoewel we met balkon hadden geboekt. Waren hier in de week van 4th of July en prijs voor een cabana bedroeg 850 dollar! Ik denk dat slechts 10% van de "normale" bevolking hier zat. Voor de rest veel rappers en multimiljonairs. Gold of Black visakaarten zijn hier "in"!!

With partner
"Fantastisch hotel"translate
De Vries

04/28/2009 Superdeluxe hotel. Fantastisch zwembad met a.o. cabana's te huur va. 350 dollar en de ronde ligbedden 150dollar. Gewone ligbedden, parasols en handdoekenservice gratis. Whirlpools. Via houten trapje vanuit tuin zo op het strand. Verschillende restaurants. Gotham steak erg lekker! Wij hadden een mooie suite op de 19e verdieping van toren Sorrento. Apple pc en tv in kamer, evenals volledige keuken, badkamer met whirlpool en tv en aparte slaapkamer met tv.
Wel erg groot hotel. Worden verschillende zakelijke bijeenkomsten/incentives verzorgd.

With partner, April 2009
"Fantastisch"translate
De Vries

With partner, July 2008
"Geweldig hotel"translate
Heleen

06/26/2009 Aan het einde van onze rondreis in dit hotel verbleven. Hadden een junior suite op de 32 verdieping. Mooie kamer met frontaal zeezicht. Waren nog wel aan het verbouwen in de periode dat wij er waren, hoofdzwembad was nog niet klaar. Service en eten was top. Ligging ten opzichte van ocean drive is wel minder maar wel direct aan het strand

Family
Erik

05/24/2008 Absoluut het mooiste hotel ooit gezien, fantastische kamers, eten goed. Hotel was met renovatie nog niet geheel klaar. Zwembadcomplex moest nog worden afgemaakt. Als dit klaar is, is er volgens mij niets beters te krijgen.

What do you think of in-flight food?