Reviews Hotel RIU Florida Beach****

16 April 2014

RIU Florida Beach****
Reviews Hotel RIU Florida Beach****
3101 Collins Avenue, 33140, Miami Beach

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel RIU Florida Beach****? Then have a look at the reviews of Hotel RIU Florida Beach**** in Miami Beach, written by other travelers.
Hotel RIU Florida Beach scores a 7.4 out of 10, based on 186 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel RIU Florida Beach****? Have a look at the reviews of Hotel RIU Florida Beach**** in Miami Beach, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 122 vacation photos of Hotel RIU Florida Beach**** on Zoover. You can take a look at 5 videos of Hotel RIU Florida Beach****. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for RIU Florida Beach**** Miami Beach. You can be the first to add a review.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

"Nooit meer"translate
RG
3.0
3.0

01/05/2014 Overspoelende wc, wateroverlast, mensen in jouw bed als je je kamer wilt bekijken net na het inchecken, brandalarm 4 keer gaat het brandalarm af ( 3 keer s'avonds om half 9 en daarna om 10 uur, half 11 en om 7 uur s'ochtends ) en de manager niet eens aanwezig , zwembadwater koud, wij hebben van kamer gewisseld nog geen half uur later weer een nieuwe mensen in de kamer waar wij overlast hadden. Op 6 verdiepingen wordt er verbouwd in de badkamer dus ze zijn flink aan het drillen . De liften doen het al 2 jaar niet goed, elke week wel een stuk . In die 2 weken zijn ze 5 keer stuk geweest . Als hij stuk was moesten we met de goederenlift geen succes en als de liften het deden dan moest je zeker 10 minuten wachten. RIU zeker niet waardig . Een grote bouwput. Om en in het hotel verbouwingen , je kan niet eens rustig uitslapen of je wordt uit je bed gedrild . s'Avonds was het eten koud en steeds hetzelfde. Ontbijt was wel goed.Ga hier vooral niet heen, echt een afrader.

With partner, November 2013
"Schimmel kamer"translate
Theo
1.0

11/29/2013 Hotel stinkt ontzettend naar schimmel, ook schimmel te zien op muren in gang, lucht is niet te harden. Wij hebben moeten slapen met de balkondeur open. Airco niet gebruiken vanwege ondragelijke stank. Ligging van het hotel is goed, dichtbij strand. Ontbijt heel goed.

With partner, November 2013
"Zeer goed hotel !!!!!"translate
didierverstraete

01/13/2014 Prachtig hotel, goede service, vriendelijke bediening en zeer gedienstige personen aan de receptie en restaurant ! Zeer uitgebreid en lekker ontbijt !
Minpuntje is beperkte gratis WiFi en smalle bedden in de kamers. ( 1m40 breed ). Ligging van het hotel : half uurtje stappen tot aan Ocean Drive

Find more information about Hotel RIU Florida Beach**** at:

With partner, October 2013
"Goede prijs kwaliteit verhouding"translate
Margriet

10/11/2013 Gedateerd hotel met goed schoongehouden kamers. Wij hadden erg veel last van de bouwwerkzaamheden rondom het hotel. Er zijn 4 naastgelegen hotels die afgebroken worden/zijn en weer worden opgebouwd. Tevens werd er in het hotel zelf verbouwd. Je zit momenteel dus in een enorme bouwput! Als je bij het zwembad zit hoor je 'piepende' vrachtwagens, puin dat naar beneden gegooid wordt plus het geluid van (dril)boren. Weinig waterdruk in de douche en regelmatig overlopende toiletten. Ontbijt plus omgeving bij zwembad prima! Wij hebben 120 euro per nacht inclusief ontbijt betaalt. Daar valt dus niets negatiefs over te zeggen.

With partner, 2013
"Fijne locatie voor redelijke prijs"translate
heer Van der struis

10/04/2013 Ideaal op south Beach. Wij deden alles met de metrobus. 2 dollar (per 1/10 2,35) per rit kun je overal komen. Geen dure parkeerboetes en de bus stopt voor de deur.
Kamer gedateerd maar worden nu naar moderne kamers omgebouwd. Hotel naast riu is in volle bouw dus geluidsoverlast heb je nu wel. Dit was bij ons bekkend tijdens boeken. Let hier op.

Friends, September 2013
"Leuke hotel"translate
nazike_Sahin

09/28/2013 Het hotel is 20 minuten op loop afstand van South Beach/Ocean drive. De buurt is rustig wat prettig is voor de nachtrust. De kamers zijn mooi (met zeezicht) en worden elke dag goed schoon gemaakt.
Ik ben wel een paar kakkerlakken tegen gekomen in het hotel. Tussen badlakens en het buffet. Dat was wel minder. Vooral voor iemand die een fobie heeft voor kakkerlakken.

Verder heb je meteen een public beach achter het hotel. Het is ideaal als je niet bij het zwembad wil zitten.
Tijdens het zonnen op het strand is mijn samsung s4. Had mijn toestel net 3 maanden en moet er nog 21 maanden voor betalen. Er lopen veel zakkenrollers rond. Let vooral goed op je spullen, want voor je het weet ben je ze kwijt. Hotel is hier ook niet aansprakelijk voor.

Family with young children, May 2013
"Prima ontbijt"translate
Linda

05/19/2013 Prima hotel, heel goed ontbijt. ligging aan het het strand top, maar wel wat verder van de restaurantjes en winkels (20 m in lopen of 8 dollar met de taxi) Vond de bedden voor 2 personen wel erg smal!

Family with young children, May 2013
"Goed hotel, kindvriendelijk, Avondeten slecht"translate
Edwin

05/12/2013 Hotel is ons prima bevallen. Rondom het zwembad staan voldoende stoelen en parasols voor iedereen. Zwembad is groot genoeg voor kinderen. De kamer was ruim met 2 grote bedden, koelkastje, televisie en (niet alle kamers) een balkon met uitzicht op zee. Wij hadden een auto gehuurd voor de hele vakantieperiode en konden deze door het hotelpersoneel laten parkeren in de garage voor 22 dollar per dag. Je kan de auto zo vaak als jij wilt laten parkeren of op laten halen.

Het ontbijt in de ruime zaal was prima en er was een ruime keuze zoals gebakken of gekookte eieren, spek, wentelteefjes, pannekoekjes, sneetjes brood of kleine pistoletjes, croissantjes, cake en allerlei beleg.

Het avondeten viel ons tegen. Het vlees was taai en niet lekker bereid. Groente was te lang gekookt. De rekening bedroeg ruim 80 euro...hiervoor kan je op loopafstand veel beter eten krijgen.

Travelling alone, May 2013
"Prima vakantiehotel aan een mooi strand."translate
ah_de_meer

02/03/2014 Middelgroot hotel aan een wit zandstrand even buiten het centrum van Miami Beach. Ruime kamers met 2 king-size bedden, koffiezetapparaatje, t.v., koelkast, kluisje, veel bergruimte. Badkamer met ligbad en handdouche. Ontbijt is self-service, evenals het diner, waarbij de drankjes worden bediend. De drankjes zijn echter schrikbarend duur. Mooi aangelegde tuin met zwembad en ligstoelen. Badlakens gratis verkrijgbaar onder opgave van het kamernummer. Vriendelijk en servicegericht personeel. Op de 3e etage een klein fitnesscentrum met vnl. cardio-apparatuur.
Afstand tot Lincoln Road (mooie gezellige winkelstraat) is ten minste 20 minuten lopen; naar Ocean Drive nog iets langer. Vlakbij het hotel is een klein winkelcentrum met o.a. een supermarkt.
Goed hotel, jammer van de prijsstelling van de dranken.

Family with older children, April 2013
"Goed maar verouderd"translate
kastanjeboom

04/28/2013 Het hotel is erg verouderd, al worden de kamers één voor één gerenoveerd. We hadden een kamer aan de straatzijde, maar dat geeft 's nachts geen probleem. Kamers zijn gehorig, en ook geluid van de gang is goed hoorbaar. We boekten een kamer voor 2 volw. en 2 kinderen (14 en 15 jaar). De 2 bedden zijn erg smal (2 x tweepersoonsbed). Kamer beschikt over tv, koelkast, voldoende bergruimte, extra te betalen safe.
Ondanks wat verouderd wel heel proper. Ontbijt heel gevarieerd en uitgebreid. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten in buffetvorm. Reken ca 30 dollar pp zonder drank. Hiervoor krijg je keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en desserten naar keuze en zo veel je wil. Zwembad is niet erg groot. Als er veel volk is denk ik dat het aantal ligstoelen niet volstaat. Er is directe toegang naar het strand en de zee.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 next

What do you think of in-flight food?