Reviews Hotel Econo Lodge Inn & Suites**

24 October 2014

Econo Lodge Inn & Suites**
Reviews Hotel Econo Lodge Inn & Suites**
8738 International Drive, FL 32819, Orlando

Would you like to know what to expect on your vacation in Hotel Econo Lodge Inn & Suites**? Then have a look at the reviews of Hotel Econo Lodge Inn & Suites** in Orlando, written by other travelers.
Hotel Econo Lodge Inn & Suites scores a 7.5 out of 10, based on 21 reviews
Would you like to know what to expect on your holiday in Hotel Econo Lodge Inn & Suites**? Have a look at the reviews of Hotel Econo Lodge Inn & Suites** in Orlando, placed by other travellers. Besides that you will be able to find 10 vacation photos of Hotel Econo Lodge Inn & Suites** on Zoover. You can take a look at 1 video of Hotel Econo Lodge Inn & Suites**. - - -
Unfortunately there are no USA reviews for Econo Lodge Inn & Suites** Orlando. You can be the first to add a review.

1 2 3 next

There are 21 reviews of Econo Lodge Inn & Suites**

7.8
7.3
7.1
With partner, April 2012
"Goede ligging, ongedwongen sfeer"translate
Roos Fok

05/03/2012 Goed, schoon, wat verouderd hotel. Ruime kamer. goede service, vriendelijk personeel. Kaartjes voor de parken en de gratis shuttle ernaartoe kon je in het hotel boeken. Sfeer was goed, gemoedelijk. Zwembad was ook prima. Er waren zelfs handdoeken aanwezig bij het zwembad. De bar daar is klein, maar ook weer gezellig. We hebben er niet gegeten, maar overal in de buurt was de kwaliteit en hygiéne van de eetgelegenheden goed.
We hebben goed geslapen, maar ik kan me voorstellen dat de lichtere slapers last kunnen hebben van geluiden van de lift, wc's die doorgetrokken worden, airco(deden we niet aan 'snachts).
Vlakbij het hotel kan je goedkoop ontbijten, en de laatste dag ontdekten we wallgreen vlakbij het hotel voor wat goedkopere boodschappen. Op het eten in de restaurants na is alles in Orlando flink aan de prijs.
We zijn er geweest voor onze huwelijksreis en hebben een topvakantie gehad.

Travelling alone, March 2012
"Prima hotel en locatie"translate
jan.r.oostenveld

05/02/2012 Hotel ligt centraal aan International drive, gemakkelijk te bereiken .Veel eetgelegenheden in directe omgeving. Was hier voor de derde keer. Vanaf Sanford Airport behoorlijke afstand, ongeveer 60km.
Kamers prima en worden netjes schoongehouden.
Niks te klagen.
Elke morgen shuttle bussen naar diverse parken.
Was hier voor Bike week Daytona Beach. Afstand naar Daytona Beach ca 100KM

Group trip, Febuary 2012
"Goed"translate
ashnir

03/07/2012 Hotel:

Netjes en schoon
Prijs verhouding is goed
Supervriendelijke personeelsleden, bij de receptie zijn ze idd traag zoals bij eerdere berichten al vermeldt staat.

Centraal gelegen, op 10 min van Universal en 20 van Disney.

Eetgelegenheden aan de overkant van het hotel, bij Ponderosa kan je al voor $ 4.99 all you can eat ontbijten.
Walgreen (Supermarkt) aan de overkant van het hotel.

Kamers zijn voorzien van tv, koffieapparaat, en free WiFi.
Lobby kan je koffie en thee / hot water krijgen.

Badkamer is aan de kleine kant.

Ik vind het een goed hotel, heb niks te klagen gehad.

Find more information about Hotel Econo Lodge Inn & Suites** at:

Family with older children, Febuary 2012
"Goed genoeg voor een bezoek aan Orlando"translate
Kruiningen

03/05/2012 We zijn gisteren terug gekomen na 13 dagen Orlando. In Econolodge verbleven. Ik was wel bang na alle slechte ervaringen, maar onze ervaring is anders gebleken. Prima uitval plaats om de parken en de omgeving te bezoeken. Iedere dag schone handdoeken en ik geloof iedere 3e dag schone lakens. Het is een ouder motel, wat zichtbaar voor de zoveelste keer is overgeschilderd, maar het was schoon en voldeed aan wat wij nodig hadden. Niks mis met de douche, de airco maakt idd lawaai, maar die hadden we alleen overdag aan. Geen gebruik gemaakt vh restaurant of wasgelegenheid. Slechts 1x gezwommen, klein verwarmd zwembad met helaas ingenomen maar niet gebruikte bedjes.. Verder geen last gehad van wat dan ook.

Friends, January 2012
"Goede prijs/kwaliteit-verhouding"translate
Matthijs

02/14/2012 Econolodge is een redelijke accomodatie, gelegen aan International Drive. Het ligt behoorlijk centraal. We hadden een DeLuxe kamer met koelkast en magnetron. Vooral de (grote) koelkast was erg handig.
Grote kamer, met twee tweepersoonsbedden. Waren wel erg kleine tweepersoonsbedden overigens. Geen prettige geur (muf en vochtig) in de kamers (door het tapijt?). De badkamer was klein en het douchegordijn was te kort, waardoor de badkamervloer steeds blank stond na douchen. Airconditioning maakte erg veel lawaai, dus meteen de stekker eruit getrokken (het was toch niet belachelijk heet). Eten bij het hotel was erg goed, maar in verhouding niet echt goedkoop. Goedkoop eten kan in de Florida Mall (15 minuten rijden) in het Food Court: tevens erg handig als iedereen van het gezelschap iets anders wil eten.

Family with older children, December 2011
"Ver onder de maat"translate
Anja

05/02/2012 Hotel is heel groot. Wij kregen een kamer die aan de zeer drukke high way
lag. Deur viel niet goed in het slot, rammelende voordeur, Inrichting armoedig. Kan niet meer dan een onvoldoende geven, Inchecken duurder super lang, slechte service, Een andere kamer konden we niet krijgen, alles zat vol volgens het personeel...

Friends, December 2011
"Prima hotel"translate
Martine

12/13/2011 Dit hotel was echt prima, goede service prima kamers, veel restaurants op loopafstand. Met de I-ride bus kun je voor 1,25 over de hele International drive reizen. Van winkelcentrum naar winkelcentrum. Als je hier vaak gebruik van maakt kun je een week kaartje kopen. Vervoer naar Univeral is gratis en erg makkelijk.

With partner, October 2011
"Geweldige locatie"translate
ron46ald

11/08/2011 ruime schone kamers-volledig ingericht-ruime parkeer gelegenheid-klantvriendelijke receptie-verwarmd zwembad-ATM geld automaat , 1 bij de receptie, 1 bij het zwembad-taxi service-kleine shop-kantoortje voor attrakties tickets-Smoke kamer zeer schoon en fris ruikend-bus stop tegenover en bij motel-

With partner, October 2011
"Goed hotel"translate
Rakieb

10/28/2011 Ik heb 14 dagen doorgebracht in dit hotel en het was super. Kamer is groot en voorzien van alle gemakken (strijkbout, koffie en thee,tv etc.). Speciale ruimte met wasmachines om zelf je kleding te wassen. Kortom een goed en top hotel voor een goede prijs.

Friends, September 2011
"Goed hotel, zorg wel voor kamer op 1e of 2e etage"translate
chantalo1

01/28/2014 Over het algemeen wel tevreden over dit hotel. Lekker ruime kamers met twee tweepersoonsbedden. Eerste indruk was zeer fijn.
Het zwembad is schoon en lekker om in af te koelen.
De auto konden we makkelijk voor de deur kwijt.
We hadden in eerste instantie een kamer op de begane grond, alleen ben ik daar de tweede dag op terug gekomen, want er liepen echt veel kakkerlakken! Dat was wel een onwijze domper. Gelukkig konden we meteen naar de tweede verdieping verhuizen en daar heb ik ze niet meer gezien!
Trouwens ook gratis wifi in bepaalde complexen van het hotel. We hadden nl bij onze eerste kamer wel wifi en onze tweede kamer niet..

1 2 3 next

Which country do you prefer driving in?